Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@18:45:43 GMT

پلیس همدان 80 کیلوگرم تریاک کشف کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۴۴۹۷

پلیس همدان 80 کیلوگرم تریاک کشف کرد

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: با هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر همدان و اقدام هوشمندانه پلیس لرستان مسیر حرکتی یک محموله مواد مخدر شناسایی شد.
وی اضافه کرد: این محموله در یکی از استان های جنوبی بارگیری شده بود و قاچاقچیان قصد انتقال و توزیع آن در استان های غربی را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی استان همدان افزود: کامیون حامل مواد افیونی با انجام یکسری کارهای فنی و اطلاعاتی شناسایی و متوقف شد.
سردار کامرانی صالح اظهار داشت: در این عملیات یک متهم دستگیر، یک خودرو توقیف و 80 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.
وی گفت: اشراف اطلاعاتی و تعامل عملیاتی 2 رویکرد موثر ناجا است که ظرفیت های گسترده ای را برای مقابله با پدیده شوم موادمخدر ایجاد می کند.
بیش از پنج تن موادمخدر امسال در این استان کشف و ضبط شده است.
7526/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها خودرو فرمانده انتظامی استان کشف و ضبط مواد مخدر پلیس جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۴۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات ویژه ماموران پلیس در شهرستان سراوان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مواد مخدر استان و شهرستان سراوان پس از چند شبانه‌روز کار گسترده اطلاعاتی، از فعالیت باندهای مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی در شهرستان سراوان مطلع و با رصد لحظه به لحظه تحرکات این باند، پس از شناسایی محل اختفاء قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: سوداگران مرگ که تاب مقابله با تکاوران پلیس را نداشتند، با رها کردن مواد با توجه به پستی و بلندی‌های منطقه متواری و در مجموع 500 کیلوگرم تریاک و 100 کیلو حشیش کشف کردند و اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جاساز ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس لو رفت
  • ۴۲۰ کیلوگرم تریاک از خودروی لکسوس کشف شد
  • کشف محموله سنگین شیشه و تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • ۳۰۵ کیلوگرم مواد افیونی در زابل و زاهدان کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر در بزرگراه آزادگان
  • توقیف کامیون با ۱۹ کیلو تریاک
  • کشف ۲۵ کیلوگرم روانگردان از ۲ سوداگر مرگ در شرق تهران
  • کشف ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان