Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:08:54 GMT

‎نامداری: نیمه اول باید 5 گل به تاجیکستان می زدیم

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۴۶۱۹

‎نامداری: نیمه اول باید 5 گل به تاجیکستان می زدیم

‎زننده تنها گل تیم امید برابر تاجیکستان معتقد است شاگردان کرانچار در این بازی بدشانس بودند.

به گزارش"ورزش سه"، وحید نامداری در خصوص این بازی به سایت فدراسیون فوتبال می گوید: ما خیلی زود در این بازی به گل رسیدیم و تصور خودمان این بود که با یک نتیجه پرگل پیروز می شویم. در واقع می توانستیم نیمه اول را با 5 گل به سود خودمان تمام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه این بازی پخش نشد اما به واقع شاهد یک بازی کاملا یک طرفه بودیم و تاجیکستان موقعیت های بسیار کمی داشت. ما در این مسابقه بسیار بدشانس بودیم. هر موقعیتی که ساختیم وارد دروازه نشد تا در نهایت چنین نتیجه ای به دست بیاید. با این وجود بچه ها انگیزه زیادی برای جبران نتیجه دارند و همه تلاش خودمان را می کنیم تا در بازی های بعدی عملکرد بهتری در این مسابقات داشته باشیم. همان طور که به خوبی ایجاد موقعیت می کنیم باید از فرصت ها هم بهتر استفاده کنیم تا بتوانیم علاوه بر نمایش خوب تیم برنده میدان باشیم.

 

گفتنی است تیم ملی امید ایران در اولین بازی خود در تورنمنت چهارجانبه دوحه با نتیجه دو بر یک مغلوب تیم تاجیکستان شد و در دیگر بازی روز اول قطر با نتیجه 3-1 کویت را شکست داد.

 

تیم امید ایران تاجیکستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم امید ایران تاجیکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان به جام جهانی نرسید

به گزارش قدس آنلاین، در اولین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا، تاجیکستان و افغانستان برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به وقت اضافه کشیده شود. در وقت اضافه تاجیکستان توانست گل دوم را به ثمر برساند و ۲ بر یک پیروز شود. 

به این ترتیب، تاجیکستان با صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۴ راه یافت.

چهار تیم راه‌یافته به دور نیمه‌نهایی، نماینده آسیا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ خواهند بود. ازبکستان قبلا به عنوان میزبان جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده است و بنابراین در صورت صعودش به نیمه‌نهایی تیم پنجم آسیا نیز راهی جام جهانی می‌شود.

دیگر خبرها

  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • افغانستان به جام جهانی نرسید
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • شمسایی: باید مراقب سلامت بازیکنانمان باشیم/پله به پله جلو می‌رویم
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است