Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@08:40:05 GMT

قاتل فراری در نهاوند دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۴۶۲۱

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی نهاوند از دستگیری قاتل فراری که در چندماه گذشته در مخفیگاهش به صورت پنهانی زندگی می کرد خبر داد.

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان متهمی که پس از قتل مردی متواری و چندماه به صورت مخفیانه زندگی می‌کرد، دستگیر شد.

سرهنگ شااحمد ساکی اظهار کرد: چند ماه پیش در پی وقوع قتلی در یکی از شهرهای استان خوزستان که بین دو نهاوندی انجام شد، ماموران هویت قاتل را شناسایی کردند اما موفق شد فرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ساکی گفت: در ادامه پیگیری پرونده مأموران پلیس آگاهی متوجه شدند که این فرد پس از چندماه به مکان سکونت خود که یکی از روستاهای شهرستان نهاوند بوده، بازگشته است ومدتی به صورت مخفیانه زندگی می کند.

فرمانده انتظامی نهاوند ادامه داد: کاراگاهان پلیس در نتیجه اشراف اطلاعاتی و اقدامات شبانه روزی، مخفیگاه این متهم فراری را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در حالی که گمان نمی کرد توسط ماموران شناسایی شود دستگیر کردند و برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان خوزستان شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پدر مست عروس به جای داماد در اتاق حجله به دخترش تجاوز کرد! حسین محب اهری درگذشت آزار و اذیت زن جوان در بیابان های مشهد/ این زن خالکوبی عجیب بدن 3 جوان متجاوز را دیده بود + عکس جنجال صوت لو رفته از خانم جلسه ای / از پرستاری تا خلبانی خانم ها برای شوهرانشان! دختر رزمی کار شهرستانی پسر پلید تهرانی را ادب کرد مریم رجوی در نزدیکی ایران چه می کند؟ / او نقشه پلیدی در سر دارد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این مرد را می شناسید؟ / او یک ماهه بود که در حرم امام رضا(ع) رها شده بود + فیلم و عکس محمد جواد شمس صدام ایران صبح امروز اعدام شد + فیلم اعدام چای نبات زن مطلقه مشهدی بوی شیطان می داد ! ازدواج همسر شهید حججی ! + پدر و مادر شهید به عروسشان نامه نوشتند + متن نامه توبه شرور معروف و خطرناک / او یک تنه 200 نفر را حریف بود ! دردسر رفتارهای عروس پولدار برای داماد غیرتی ! جهانی شدن خواننده افغان به خاطر شباهت به آقای نخست وزیر+ عکس مریم زارعی نژاد تنها زن شهید حادثه سقوط هواپیما در کرج + جزئیات

منبع: رکنا

کلیدواژه: قتل قاتل فرار پلیس اخبار حوادث فراری زندگی پنهانی نهاوند دستگیر شد عکس فیلم سقوط هواپیما سقوط زن سانحه قاتل دار حادثه مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی مهدوی کیا امروز دوشنبه در گفت و گو با رسانه ها، اظهار داشت: در پی مراجعه و شکایت شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس با ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام اقدام به انتشار پیام‌های جعلی و هتک حرمت آنها کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان بروجرد قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با توجه به اظهارات شاکیان و مستندات جمع آوری شده، با استفاده از اقدامات فنی خود را در راستای شناسایی متهم آغاز کردند و در کمترین زمان ممکن هویت فرد مورد نظر را شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بروجرد، ادامه داد: متهم با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6079098

دیگر خبرها

  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه
  • قاتلان رپر معروف دستگیر شدند
  • از توقیف تریلی با حمل یک تن شیشه تا کشف ۷۰۰ کیلوگرم هروئین
  • قاتل شهروند شیروانی دستگیر شد
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • آزادی قاتل ۱۶نفر پس از ۲۸ سال حبس | جزییات قتل های سریالی سال 75 چه بود؟