Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمان با بیان اینکه چهار برنامه به ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان پیشنهاد شده است گفت: آئین نکوداشت آیت‌الله سیدیحیی جعفری در ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود. ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت الاسلام حسین الله‌وردی صبح امروز در ششمین نشست نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با طلاب و روحانیون کرمان در آستانه فرارسیدن ایام فاطمیه(س) و ایام‌الله دهه فجر که با حضور حجت‌الاسلام‌‌ والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد اظهار داشت: جلسات کمیته حوزه و روحانیت ستاد برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه علمایی که دهه چهل و پنجاه در استان کرمان فعالیت می‌کردند را شناسایی کردیم و از آنها مصاحبه گرفته شده است گفت: در مرحله اول امکان مصاحبه گرفتن از تمام این طلاب وجود ندارد اما این کار در برنامه است.

کرمان| حال عمومی آیت‌الله جعفری خوب است؛ به‌زودی ترخیص می‌شودامام جمعه کرمان: قرارگاه فرهنگی استان کرمان تشکیل می‌شودامام جمعه کرمان: دشمن نتوانست مانع صدور انقلاب ایران به دنیا شود

مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمان با اشاره به اینکه 28 مدرسه علمیه در سطح استان کرمان داریم افزود: این مدارس با ائمه جمعه در ارتباط کامل هستند و باید این ارتباط قانونمند شود.

وی با بیان اینکه چهار برنامه به ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان پیشنهاد شده است که در ایام‌الله دهه فجر امسال برگزار می‌شود عنوان کرد: آئین نکوداشت آیت‌الله سیدیحیی جعفری در ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود.

الله‌وردی با اشاره به اینکه آیت‌الله جعفری از پیشکسوتان انقلابی استان هستند و در این راستا زحمات زیادی کشیدند یادآور شد: ایشان سال‌ها به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان خدمت می‌کردند.

رئیس کمیته حوزه و روحانیت ستاد برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان با بیان اینکه دو همایش طلاب و روحانیون و دانش‌آموختگان حوزه در شهر قم و در شهر کرمان به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود افزود: شب شعر انقلاب هم با حضور طلاب و روحانیون در شهر کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس شهرستان گناوه به صدا درآمد

به گزارش خبرنگار مهر؛ فرماندار شهرستان گناوه صبح یکشنبه در آئین نمادین نواختن زنگ سلامت در دبستان حضرت رسول اکرم (ص) این شهر، ضمن گرامیداشت هفته سلامت در جمع دانش آموزان این مدرسه افزود: سلامت مقوله بسیار مهمی برای تک تک آحاد جامعه به خصوص دانش آموزان و آینده سازان کشور است و با رعایت برخی نکات از جمله تغذیه سالم و تحرک بدنی می‌شود به این مهم دست یافت.

محمدتقی صفری افزود: دانش آموزان برای پیشرفت در تحصیل خود باید جسمی سالم داشته باشند تا بتوانند بدون دغدغه و با آرامش در درس و تحصیل موفق عمل کنند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه نیز در این آئین از تلاش‌ها و همکاری‌های بخش بهداشت و درمان شهرستان گناوه به منظور ترویج و گسترش سلامت تقدیر کرد.

ضرغام مردانی گفت: امروز به مناسبت هفته سلامت، زنگ سلامت در همه مدارس شهرستان نواخته می‌شود که این آئین به صورت نمادین با حضور مسئولان در مدرسه حضرت رسول اکرم همراه با صبحانه سالم و برنامه‌های متنوع برگزار شد.

در پایان این مراسم برنامه سفره صبحانه سالم برگزار شد.

هفته ملی سلامت سال ۱۴۰۳ از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» برگزار می‌شود.

کد خبر 6084245

دیگر خبرها

  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • زرندی‌ها ۴۰۰۰۰ واحد خون اهدا کردند
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • جلسه هم‌‍اندیشی برگزاری نکوداشت دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی برگزار شد
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان گناوه به صدا درآمد
  • چهره سال هنر انقلاب‌اسلامی خراسان شمالی معرفی شد