Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مراسم تشییع پیکر ۱۳ تن از شهدای سانحه هوایی هواپیمای باربری بوئینگ ۷۰۷ ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایگاه شهید لشگری مهرآباد و با حضور جمعی از فرماندهان و مردم قدرشناس برگزار شد.

در این مراسم، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی، دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریای، امیر خلبان حسن شاه‌صفی جانشین معاون هماهنگ‌کننده ارتش، امیر خلبان حمید واحدی جانشین نیروی هوایی ارتش، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نزاجا، امیر گلفام و جمعی دیگر از فرماندهان نیروهای مسلح  حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم نماز میت توسط حجت الاسلام محمدحسنی بر پیکر شهدا اقامه شد و پس از تشییع بر دستان مردم قدرشناس، پیکر شهدا برای خاکسپاری به شهرهای تهران، کرج، هشتگرد، نهاوند، درود، بهار، خرم‌آباد، همدان و نیشابور منتقل شد.

به گزارش فارس، دوشنبه هفته جاری هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ ترابری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی که برای شرکت در طرح مردم یاری در حال انتقال گوشت از قرقیزستان به ایران بود، با انجام فرود اضطراری در پایگاه فتح استان البرز، در سانحه ای دلخراش منجر به شهادت جمعی از پرسنل نیروی هوایی ارتش شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی معاون گوشت قرقیزستان ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران استان البرز ایران گوشت نیروهای مسلح بوئینگ ۷۰۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم روز ارتش در ۲۹ فروردین ۱۳۶۳ با حضور مقامات کشوری و لشگری وقت در میدان آزادی تهران برگزار شد. روزنامه اطلاعات یک روز بعد گزارش تصویری از این مراسم منتشر کرد.

آنگونه که اطلاعات آنلاین روایت کرده، در این مراسم مقام معظم رهبری در آن سال به عنوان رئیس جمهور در کنار شادروان قاسمعلی ظهیرنژاد رئیس وقت ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی، شهید سرهنگ علی صیاد شیرازی فرمانده وقت نیروی زمینی ، شادوران سرهنگ هوشنگ صدیق فرمانده وقت نیروی هوایی، شادروان ناخدا اسفندیار حسینی فرمانده نیروی دریایی و برادر محسن رضایی فرمانده وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رژه یگان‌های مستقر در میدان سان دیدند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899568

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش