Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@07:11:33 GMT

بهبود آبرسانی روستاهای رضوانشهر و املش

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۴۸۲۰

بهبود آبرسانی روستاهای رضوانشهر و املش

گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان به ایرنا حاکیست؛ به گفته مدیر امور آب و فاضلاب روستایی املش ، با نصب و راه اندازی یک دستگاه پمپ شناور در تاسیسات آبرسانی روستای نرکه، مشکل آب شرب 720 مشترک این شهرستان رفع شد.
صادق اسماعیل زاده اعتبار هزینه شده برای انجام این عملیات را بیش از یکصد میلیون ریال اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین از اجرای طرح توسعه شبکه آبرسانی روستای گرکرود شهرستان املش خبر داد و گفت: این طرح به طول 550 متر برای تامین مناسب و تقویت فشار آب شرب 50 خانوار روستای گرکرود با هزینه ای بیش از 350 میلیون ریال اجرا شد.
شهرستان املش با دو بخش مرکزی و رانکوه، در 70 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی رضوانشهر نیز از تقویت کیفیت آب آشامیدنی دو روستای این شهرستان خبر داد.
به گفته شیرزاد رستمی ، با لایروبی چاه و نصب و راه اندازی یک دستگاه تصفیه فیزیکی در مجتمع آبرسانی تازه آباد، کیفیت آب شرب 400 خانوار ارتقاء یافت.
وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را 900 میلیون ریال ذکر و اضافه کرد: منبع تامین آب شرب روستاهای تازه آباد و رودسر شهرستان رضوانشهر، مجتمع آبرسانی تازه آباد است.
شهرستان رضوانشهر با دو بخش مرکزی و پره سر در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
بر اساس آخرین آمار گیلان دو میلیون و 530 هزار و 696 نفر جمعیت دارد که از این میزان، 927 هزار و 660 نفر شامل 313 هزار و 357 خانوار ساکن مناطق روستایی هستند.
در حال حاضر یک هزار و 789 روستای استان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردارند.
7296/2007/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آب و فاضلاب استان گیلان امور روستایی روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل دفتر توسعه فعالیت‌های زنان روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی را ضروری دانست.

مریم طهماسبی ۵ اردیبهشت در بازدید از اجرای طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» در روستای ایزی شهرستان سبزوار اظهار کرد: هدف وزارت جهاد کشاورزی تبدیل هر خانه‌ روستایی به یک کارگاه تولیدی با هدف کمک به اقتصاد خانوار روستایی است.

وی تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی را ضروری دانست و تصریح کرد: در طرح زنان کارآمد روستای سرآمد تلاش می‌شود با درگیر کردن زنان روستایی برای اجرای پروژه‌های اشتغالزا رونق اقتصادی و توسعه زنجیره ارزش یک محصول خاص را متناسب با ظرفیت هر منطقه امکان‌پذیر نماییم.

علی اصغر امانیان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سبزوار هم در این بازدید گفت: طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» با هدف بهبود معیشت خانوار روستایی در روستای ایزی از توابع بخش مرکزی این شهرستان اجرا شده است.

علی اصغر امانیان خاطرنشان کرد: زنان عضو صندوق اعتباری خرد زنان روستایی به عنوان زنان کارآمد در این طرح حضور دارند.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی به همراه مدیر جهادکشاورزی شهرستان، معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه و مسئولان استانی و شهرستانی از فعالیت‌های زنان روستایی روستای ایزی شهرستان سبزوار در طرح زنان کارآمد، روستای سرآمد بازدید کردند. بازدید از چند پروژه‌ی تولیدی زنان روستایی در روستاهای ایزی و دولت‌آباد از دیگر برنامه های این سفر بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخلیه برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه به علت سیلاب
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی