Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@12:25:26 GMT

انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان چه شد؟

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۴۸۸۳

انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان چه شد؟

هرچند نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال اوایل دی ماه اعلام کرد که سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان را تا دو هفته آینده تعیین می‌کند اما با وجود گذشتن این زمان هنوز خبری از سرمربی نیست.

به گزارش ایسنا، چهارم دی ماه ۹۷ خبری با این مضمون منتشر شد که لیلا صوفی زاده، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال اعلام کرده است تا دو هفته آینده سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان معرفی می‌شود اما با وجود گذشت این زمان هنوز هیچ گزینه ای  معرفی نشده و مشخص نیست که  سرمربی چه زمانی انتخاب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صوفی زاده در تاریخ ۳۰ خرداد ۹۷ در گفت‌وگو با ایسنا در مورد سرمربی تیم ملی گفت:" در مورد سرمربی باید بگویم که خانم مظفر یکی از سرمربی‌های خوب در فوتسال و از مدرسین مطرح هستند که برای ادامه همکاری با ایشان مشکلی نمی بینم و باتوجه به اتمام قرارداد ایشان مجددا این موضوع در کمیته‌های ذیربط مطرح و در این مورد و دیگر همکاران کادر فنی تصمیم گیری می‌شود".

اما  این اتفاق نیفتاد و مظفر که یکی از بهترین گزینه های سرمربیگری تیم ملی بود با فدراسیون کویت قراردادی دو ساله بست.

از دست دادن مظفر که تیم ایران با او به مقام قهرمانی آسیا رسید انتقاداتی را به سمت  فدراسیون فوتبال روانه کرد. فریده شجاعی، نایب رئیس سابق فدرسیون فوتبال در این باره به ایسنا گفت: " مظفر مربی خوبی است و پتانسیل بالایی دارد اما متاسفم  که تیم ملی ایران او را از دست می‌دهد، این صدمه ای برای ما است".  پس از این موضوع فدراسیون به دنبال بررسی سایر گزینه‌ها بود که البته هنوز هم این روند ادامه دارد و مشخص نیست چه زمانی سرمربی معرفی و چه برنامه هایی برای  تیم ملی در نظر گرفته می‌شود.

وقتی تیم ملی ایران در ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری  برای دومین دوره پیاپی جام قهرمانی فوتسال آسیا را بالای سر برد، این امیدواری به وجود آمد که با حمایت‌های ویژه‌تر فدراسیون خود را برای حضور در عرصه‌های بزرگتری آماده کند تا روزی در جهان نیز خود را مطرح کند، به همین دلیل انتظار می‌رفت سرمربی زودتر مشخص شود تا با پیگیری دقیق لیگ برتر بتواند بازیکنان جدید و با استعداد را به تیم ملی تزریق کند اما اکنون باید دید که فدراسیون چه زمانی در این مورد تصمیم گیری می‌کند؟ شاید همه در فدراسیون سرگرم تیم ملی مردان در جام ملتهای آسیا هستند!

انتهای پیام

دبیر خبر: علی فیض آسا

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم ملی فوتسال پیش از رویارویی با کویت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، شاگردان وحید شمسایی امروز در سالن فوتسال فدراسیون تایلند آخرین تمرین قبل از رویارویی با کویت را برگزار کرد.

بازیکنان تیم ملی در این دیدار ضمن گرم کردن، به انجام کارهای تاکتیکی و تمرینی پرداخته و برای سومین مسابقه دور مقدماتی آماده شدند.

تیم ملی فوتسال روز دوشنبه ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران مقابل کویت صف‌آرایی خواهد کرد. شاگردان شمسای صعود خود را به مرحله یک چهارم نهایی قطعی کرده اند و این دیدار برای تعیین صدرنشین گروه اهمیت دارد.

کد خبر 6084628

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • چگونگی همکاری مربی پُرمشغله یونانی با تیم ملی بسکتبال بانوان
  • کمبود اسپانسر به‌ضرر لیگ‌ برتر تمام می‌شود
  • کمبود اسپانسر در نهایت به‌ضرر لیگ‌برتر تمام می‌شود
  • تمرین تیم ملی فوتسال پیش از رویارویی با کویت برگزار شد
  • پرونده انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال باز شد/ «دمیر» هم گزینه هست
  • برنامه نخستین روز مسابقات، ۵ تیرانداز در خط آتش
  • برنامه نخستین روز مسابقات/ ۵ تیرانداز در خط آتش