Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@21:29:58 GMT

میدان تاریخی راه آهن تهران پلازای شهری می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۴۹۰۰

میدان تاریخی راه آهن تهران پلازای شهری می شود

با همکاری مشترک سازمان زیباسازی شهر تهران و شهرداری منطقه ۱۱ با جمع آوری ایستگاه بی،آر،تی ضلع شمال شرقی میدان تاریخی راه آهن تبدیل به پلازای شهری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، با همکاری مشترک سازمان زیباسازی شهر تهران و شهرداری منطقه 11 با جمع آوری ایستگاه بی،آر،تی ضلع شمال شرقی میدان تاریخی راه آهن تبدیل به پلازای شهری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

« نصراله آبادیان» ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به این که میدان راه آهن دروازه ریلی شهر تهران است و روزانه مسافرین بسیاری در محدوده این میدان تردد می کنند که با جمع آوری ایستگاه بی،آر،تی ضلع شمال شرقی به پلازای شهری تبدیل می شود.

 

  شهردار منطقه 11 افزود: پلازا در شهر به عنوان مکانی شناخته می شود که با ایجاد فضای مکث تعاملات اجتماعی میان شهروندان را افزایش می دهد که در نشست کمیته معماری شورای اسلامی شهر تهران سه مکان در مناطق 11،6 و 1 برای ایجاد پلازای شهری مشخص شده است و میدان راه آهن در منطقه 11 به عنوان مکان مناسب برای احداث پلازا جانمایی شده است.

 

وی در ارتباط با دلیل انتخاب ضلع شمال شرقی میدان راه آهن عنوان کرد: وجود بوستان امیریه و مهمان پذیرهای فعال که جاذب جمعیت هستند و حضور و تردد شهروندان در این محدوده میدان امکان مناسبی برای ایجاد پلازای شهری ایجاد کرده است.

 

به گفته آبادیان، پیاده راه سازی، محوطه سازی، ایجاد فضای مکث از جمله اقدامات عملیاتی در این محدوده خواهد بود که ویژه برنامه های مناسبتی و رخدادهای فرهنگی و هنری  در آن برگزار خواهد شد.

 

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، گفتنی است عملیات اجرایی پلازای شهری در میدان راه آهن در بهمن ماه سال جاری آغاز و تا پایان فروردین به بهره برداری می رسد.

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان سفر رئیس جمهور افتتاح پروژه تودیع و معارفه شورای عالی انقلاب فرهنگی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان روز پرستار حجت الاسلام روحانی حجت الاسلام حاج علی اکبری پلازای شهری میدان راه آهن شهرداری منطقه 11

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر معماری تاریخی اصفهان برگرفته از روحیه انسان‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ دکتر مجید صالحی عضو هیات علمی دانشگاه هنر اصفهان گفت: معماری تاریخی برگرفته از روحیه انسان‌ها در آن دوره بوده است که هم اکنون این روحیه و ذائقه تغییر کرده است.
وی میدان تاریخی امام را مربوط به دوره صفویان عنوان کرد و افزود: این میدان در سه رنگ آجری سفید و آبی با هدف همنشینی افلاک با خاک ساخته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مجید صالحی گفت: میدان نقش جهان دارای سه بنای تاریخی منحصر به فرد است که مسجد شیخ لطف الله و مسجد و امام و بازار قیصریه به حالت فرو رفته برای دعوت هستند و عمارت عالی قاپو پیش آمده برای نشان دادن جلو فرمانداران بوده است.

دیگر خبرها

  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • نمایش خیابانی «لکه‌های پاک»؛ بازتابی از حادثه عاشورای تاریخی حرم رضوی
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • رفع معضل شهری در منطقه ۲ تهران
  • تغییر معماری تاریخی اصفهان برگرفته از روحیه انسان‌ها
  • یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران ساخته می شود | راه نجات بوستان های جنگلی تهران از نظر یکی از مدیران شهری
  • دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
  • معبر اطراف میدان توحید در کرمان پیاده‌راه می‌شود