Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، مجید صالحی با انتشار این عکس نوشت:

بدرود آقای «محب اهری » عزیز و مهربان روحتان شاد یادتان گرامی. دیر یا زود دوباره همدیگر رو میبینیم حسین آفای نازنین.

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: واکنش پارس درگذشت حسین محب اهری پارس نیوز مجید صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۴۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

10 تا از بهترین آزمایشگاه پاتوبیولوژی شیراز را بشناسید!

 اگر در شیراز زندگی می‌کنید و به دنبال بهترین آزمایشگاه پاتوبیولوژی می‌گردید، توجه شما را به ادامه‌ی مطلب جلب می‌کنیم؛ در ادامه بهترین آزمایشگاه پاتوبیولوژی شیراز را معرفی می کنیم.

لیست بهترین آزمایشگاه‌های پاتوبیولوژی شیراز

ابتدا لیست این آزمایشگاه‌ها را برای شما قرار داده‌ایم و سپس به سراغ معرفی هریک از آن‌ها خواهیم رفت:

آزمایشگاه دکتر صالحی آزمایشگاه گیتی آزمایشگاه سهامی آزمایشگاه میلاد درمانگاه شهر راز دکتر جان نثار درمانگاه سینوهه درمانگاه هخامنش پاتوبیولوژی کوثر دانشبد فرزانگان 1- آزمایشگاه پاتو بیولوژی دکتر صالحی

آزمایشگاه پاتو بیولوژی دکتر صالحی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تیم متخصص خود، خدماتی با کیفیت بالا و به روز ارائه می‌دهد. این مرکز با استفاده از روش‌های نوین و علمی، به ارائه نتایج دقیق و قابل اعتماد می‌پردازد و به عنوان یکی از آزمایشگاه‌های برتر و محبوب شهر شیراز شناخته می‌شود.
این آزمایشگاه فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است و این نشان از تجربه‌ی بالای آزمایشگاه دکتر صالحی برای ارائه‌ی بهترین خدمات ممکن است.

راه‌های ارتباط آزمایشگاه دکتر صالحی

شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت نوبت برای آزمایش‌های خود، از طریق راه‌های ارتباطی زیر اقدام فرمایید:

آدرس آزمایشگاه: شیراز، بلوار زند، حدفاصل خیابان فلسطین و هفت تیر، روبروی هتل پارس، کوچه 47 ساعات کاری آزمایشگاه دکتر صالحی شنبه تا چهار شنبه: 5:30 صبح تا 22 پنج شنبه: 5:30 تا 15 جمعه و روزهای تعطیل رسمی: ۷:۳۰ الی ۱۴ تلفن تماس:

32352223
32309486
نشانی اینترنتی: drsalehilab.com

خدمات آزمایشگاه دکتر صالحی

آزمایشگاه دکتر صالحی به عنوان یکی از بهترین آزمایشگاه‌های جنوب کشور، در شهر شیراز خدمات گوناگونی را به مراجعین ارائه می‌دهد که به شرح زیر است:

انجام نمونه‌گیری در محل موردنظر بیمار با حضور افراد باتجربه؛ امکان نمونه‌گیری از کودک و نوزاد توسط افراد ماهر و البته در محیط مناسب کودکان؛ امکان انجام تست‌های سریع و سرپایی برای بیمارانی که وضعیت خاص دارند؛ ارائه خدمات نمونه‌گیری جمعی برای اداره‌ها و ارگان‌های خاص همراه با تسهیلات ویژه در این زمینه؛ ارائه خدمات نمونه‌گیری جمعی برای مدارس و همچنین مهدکودک‌ها؛ امکان عقد قرارداد برای بررسی مرتب افرادی که دیابت، فشار خون یا بیماری‌های مزمن دارند؛ امکان بستن قراردادهای خاص برای اداره‌هایی که قبل از استخدام نیاز به بررسی سلامت کارکنان دارند؛ و ... انجام هرگونه آزمایش در آزمایشگاه دکتر صالحی

بخش‌های آزمایشگاهی مجموعه دکتر صالحی را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:
• هورمون شناسی
• پاتولوژی
• هماتولوژی
• بیوشیمی
• ایمونولوژی
• میکروب شناسی
• آزمون‌های غربالگری جنینی
• واکتوزومی
• سیتولوژی ادرار
• پاراسیتولوژی
• تجزیه ادرار
• آزمایش‌های مربوط به سرطان
• و ...

لیست بیمه‌های طرف قرارداد آزمایشگاه دکتر صالحی

چند نمونه از بیمه‌های طرف قرارداد آزمایشگاه پاتو بیولوژی دکتر صالحی به شرح زیر است:

2- آزمایشگاه تشخیص طبی نور

آزمایشگاه تشخیص طبی نور، یکی از پایگاه‌های اصلی پزشکی در شیراز است که با بیش از دو دهه تجربه، به رهبری آقای دکتر علی اکبر معتمدی راد، خدمات متخصصانه خود را ارائه می‌دهد. این آزمایشگاه با بخش‌های مختلف خدمات، ارائه دهنده خدمات پزشکی با کیفیت و متمایز است و یکی از بهترین آزمایشگاه پاتوبیولوژی شیراز می باشد.

از جمله خدمات آزمایشگاه تشخیص طبی نور: تشخیص آلرژی هماتولوژی بیوشیمی تفسیر آزمایش خون بررسی پروتئین های خونی بررسی انواع سرطان ها

آدرس: شیراز، بلوار کریم خان زند، روبه روی دانشکده مهندسی، ساختمان یاس، طبقه سوم، پلاک 8
شماره تماس: 07132307713

3- آزمایشگاه ایرانیان

آزمایشگاه تشخیص پزشکی ایرانیان، یکی از مراکز معتبر در شیراز و یکی از بهترین آزمایشگاه پاتوبیولوژی شیراز می باشد. این آزمایشگاه با هدف انجام آزمایشات تخصصی و فوق تخصصی برای بیماران، تاسیس شده است تا با به‌کارگیری دستگاه‌های اتوماتیک با بالاترین دقت و استفاده از کیت‌های تشخیصی انحصاری، به بیماران جواب دقیق و قابل اعتمادی ارائه ‌دهد.

خدمات آزمایشگاه ایرانیان خدمات پاتولوژی خدمات ژنتیک خدمات کلینیکال نوبت دهی اینترنتی جواب دهی اینترنتی
آدرس: شیراز، بلوار زرگری، نبش کوچه 18، مجتمع مدیکال، طبقه اول، واحد 13
شماره تماس: 07136272021، 07136271819 4- آزمایشگاه دکتر ابراهیمی

آزمایشگاه پاتوبیولوژی دکتر ابراهیمی، تحت نظر آقای دکتر اسماعیل ابراهیمی در شیراز تأسیس شده و هم اکنون به ارائه خدمات آزمایشی در حوزه آزمایش‌های روتین و تخصصی مشغول است. این آزمایشگاه با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و کیت‌های تشخیصی اروپایی و آمریکایی، انواع خدمات آزمایشگاهی را با دقت و کیفیت بالا ارائه می‌دهد.

برخی از خدمات آزمایشگاه دکتر ابراهیمی میکروب شناسی هورمون شناسی خون شناسی مولکولی پاتولوژی تجزیه ادرار
آدرس: شیراز، خیابان اردیبهشت غربی، حد فاصل خیابان 20 متری و فلسطین، نبش کوچه 5
شماره تماس: 07132343523، 07132343860، 09177274778 5- آزمایشگاه پاتوبیولوژی دکتر فرهمند

آزمایشگاه پاتوبیولوژی دکتر فرهمند، از بهترین آزمایشگاه های شیراز می باشد. این آزمایشگاه با حضور متخصصین مجرب در زمینه‌های مختلف از جمله آزمایش‌های بالینی و قارچ‌شناسی پزشکی، به همراه مسئولان کنترل کیفیت، به ارتقاء کیفیت خدمات در زمینه بهداشت و درمان می‌پردازد.
آدرس: شیراز، قصر دشت، بین کوچه 53 و 55، روبه روی خشکبار تفرشی
شماره تماس: 07136263962، 09053281116، 090532881117

6- آزمایشگاه پاتوبیولوژی گیتی

آزمایشگاه پاتوبیولوژی گیتی، از بهترین آزمایشگاه های شیراز است که با استفاده از تجهیزات پیشرفته و کادر مجرب، به ارائه خدمات آزمایشی با کیفیت بالا می‌پردازد. این مرکز هر روز با دستگاه‌های به‌روز و دقیق، آزمایش‌های مختلف عمومی و تخصصی را انجام می‌دهد.

برخی از خدمات آزمایشگاه پاتوبیولوژی گیتی غربالگری سلامت جنین در سه ماه اول بارداری بیوشیمی آزمایشات خون شناسی سیتولوژی پاپ اسمیر هورمون شناسی

آدرس: شیراز، معالی آباد، نبش خیابان پزشکان، مجتمع پزشکان، طبقه چهارم، واحد 41
شماره تماس: 07136340508، 07136341130

7- آزمایشگاه پاتوبیولوژی کوثر

آزمایشگاه پاتوبیولوژی کوثر، با بیش از ده سال تجربه، یکی از بهترین مراکز آزمایشگاهی در شیراز است. این مرکز به عنوان آزمایشگاهی معتبر و مرجع شناخته شده، نمونه‌های ارسالی از سایر مراکز را پردازش و نتایج را به صورت دقیق اعلام می‌کند.

آدرس: شیراز، معالی آباد، روبه روی پارک ملت، ساختمان طوبی 8، طبقه اول، واحد 1
شماره تماس: 07136258691، 07136258680

8- آزمایشگاه دکتر مصطفوی

خانم دکتر نسرین مصطفوی، با سابقه‌ای بلند در زمینه علوم آزمایشگاهی، به عنوان موسس و مسئول فنی آزمایشگاه دکتر مصطفوی، خدمات با کیفیتی را به بیماران ارائه می‌دهند. این آزمایشگاه با دقت بالا و بهره‌گیری از ابزارهای آزمایشگاهی دقیق، انواع آزمایش‌های روتین و تخصصی مانند چکاپ کامل و آسیب شناسی بالینی را انجام می‌دهد. مهارت در خون‌گیری و سرعت عمل در انجام آزمایش‌ها، از جمله ویژگی‌های مثبتی است که مراجعه‌کنندگان به این آزمایشگاه تأیید می‌کنند.
آدرس: شیراز، میدان دانشجو، ساختمان ارم، طبقه زیرزمین، جنب داروخانه رکتر رزم جو
شماره تماس: 07132270518، 07132292461

9- آزمایشگاه تشخیص طبی فرزانگان

آزمایشگاه تشخیص طبی فرزانگان، با هدف ارائه خدمات به موقع به بیماران در شهر شیراز در سال 1390 افتتاح شد. آقای دکتر محمد جعفر شرفا به عنوان مسئول فنی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و استانداردهای بین‌المللی، همراه با کادر متخصص و کارآمد، آماده ارائه خدمات به بیماران است.
آدرس: شیراز، خیابان هفت تیر، خیابان هدایت غربی، بین 20 متری و فلسطین، جنب کوچه 10، ساختمان فرزانگان، طبقه همکف
شماره تماس: 07132360096، 07132360095

10- آزمایشگاه اردیبهشت

آزمایشگاه اردیبهشت که در بیمارستان اردیبهشت واقع شده، از سال 1382 فعالیت خود را آغاز کرده است. این مرکز خدمات گسترده‌ای از جمله خون‌گیری از کودکان و بزرگسالان، آزمایش‌های تخصصی و فوق تخصصی را با هدف تشخیص سریع و درمان بهتر بیماری‌ها ارائه می‌دهد. با به‌کارگیری دستگاه‌های تمام اتوماتیک و نظارت مداوم مسئول کنترل کیفیت، این آزمایشگاه تضمین می‌کند که نتایج بسیار دقیق و با کمترین خطا ارائه شود.
آدرس: شیراز، خیابان اردیبهشت، تقاطع پوستچی، ساختمان 555
شماره تماس: 07132343454، 07132343455

کد خبر 745045

دیگر خبرها

  • درگذشت مادر شهید قاسمی ابوزیدآبادی
  • ترخیص بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ وسیله نقلیه توقیفی
  • ۳۳ هزار واحد طرح نهضت ملی استان همدان در حال ساخت است
  • ۳۳ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان همدان در حال ساخت است
  • صالحی امیری: ۶۰ درصد جامعه تمایل زیاد به مهاجرت دارند! (فیلم)
  • ببینید | روایت تکان‌دهنده صالحی‌امیری از میزان تمایل جامعه ایران به مهاجرت؛ یک رقم شوکه‌کننده!
  • آزمایشگاه دکتر صالحی؛ بهترین آزمایشگاه خون در شیراز
  • واکنش رضا رشیدپور به اعلام خبر درگذشت خود و ناراحتی مردم (فیلم)
  • حسین علایی: حمله موشکی و پهپادی موجب احیا قدرت بازدارندگی ایران شد/ راهبرد ایران از «سکوت و خویشتنداری» به «واکنش متقابل» تغییر یافته است/ حمله دوباره اسرائیل به معنای طراحی یک تهاجم جدید خواهد بود
  • 10 تا از بهترین آزمایشگاه پاتوبیولوژی شیراز را بشناسید!