Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله جنتی در ابتدای جلسه امروز شورای نگهبان طی سخنانی، گفت: هرساله در ماه‌های پایانی سال به دلیل وجود مسائل فوق‌العاده‌ای از جمله بررسی بودجه، تراکم کاری بیشتری داریم که این موضوع فعالیت دوچندان می‌طلبد.
دبیر شورای نگهبان افزود: با توجه به اینکه در آستانه بررسی بودجه در مجلس شورای اسلامی هستیم نمی‌توانیم نسبت به آن بی‌توجه باشیم و باید فعالیت ما در این زمینه بیشتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت‌الله جنتی با تاکید بر اینکه در بررسی بودجه باید جلوی اسراف گرفته شود، اضافه کرد: متاسفانه در این زمینه شاهدیم در جاهایی پول‌های زیادی بی‌دلیل هزینه می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال آینده، از تشدید مخالفت‌ها و دشمنی‌های بی‌علت با نظارت شورای نگهبان انتقاد و خاطرنشان کرد: این هجمه زودهنگام که اغلب از خارج هدایت می‌شود به منظور تضعیف جایگاه این نهاد مقدس است و ما باید از مواضع به‌حق شورای نگهبان در اجرای نظارت قانونی دفاع کنیم.
دبیر شورای نگهبان با توضیح مختصری از روند ادامه درمان آیت‌الله مومن عضو فقهای شورای نگهبان اظهار امیدواری کرد به لطف خداوند و دعای مومنان شفای عاجل این عزیز را شاهد باشیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای نگهبان بودجه مجلس شورای اسلامی انتخابات شورای اسلامی درمان انتخابات بودجه پول شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی آیت الله جنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۴۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحت انتخابات مجلس در ۱۱ استان تایید شد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز (شنبه ۲۶ اسفند ماه) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار کرد: انتخابات در روز ۱۱ اسفند برگزار شد و ما تا ۱۷ اسفند باید گزارش‌ها و شکایات را بررسی می‌کردیم.

وی ادامه داد: تاکنون پرونده‌های ۵۲ حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی از ۱۱ استان مورد بررسی قرار گرفت و صحت انتخابات در این ۵۲ حوزه انتخابیه به تأیید شورای نگهبان رسید.

در حال تکمیل

کد خبر 6056074 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • بررسی سه روزه تفریغ بودجه شهرداری مشهد موجب اعتراض اعضای شورای شهر شد
  • شائبه خداحافظی احمد جنتی؟
  • تأیید بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در شورای نگهبان
  • شورای نگهبان بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور را تایید کرد
  • آیت‌الله جنتی: امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم
  • آیت‌الله جنتی: امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریع‌تر کشور باشیم
  • بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در شورای نگهبان تایید شد
  • طحان نظیف: بخش اول منابع عمومی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ تائید شد
  • تایید صحت انتخابات استان ایلام
  • صحت انتخابات مجلس در ۱۱ استان تایید شد