Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان اردبیل، سیدحسن عاملی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل روز گذشته، ۲۵ دی‌ماه‌ در یادواره ۱۶ شهید والامقام دهستان یافت در مسجد جامع روستای مشیران از توابعبخش مرادلو شهرستان مشگین‌شهر با تجلیل از مقام شهدا تصریح کرد: اگر در جنگ تحمیلی دنیا دست به دست هم داد و عیله کشور ما به صدام کمک کردند برای این بود که انقلاب اسلامی بیداری و تحول علمی فرهنگی را برای ما به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: قبل از انقلاب اسلامی کشور ما با وجود اینکه دنیا در حال پیشرفت علمی بود در بی خبری به سر می‌برد، ولی ملت ما متوجه این امر شدند که اگر ما با پیشرفت‌های علمی همراه نشویم نابود می‌شویم و با انقلاب نشان دادند که غرور مقدس این ملت نباید شکسته شود.
عاملی تصریح کرد: در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی کاری کردیم که اکنون در منطقه احساس قدرت می‌کنیم و بر ایستادگی و مقاومت خود در برابر زورگویان و دشمنان احساس سرافرازی داریم.
امام جمعه اردبیل با بیان اینکه هر زمان باید به توسعه‌های علمی خود متکی باشیم، عنوان کرد: بعد از صد سال انرژی هایی، چون گاز و نفت تمام می‌شود و در این صورت اگر بخواهیم استقلال خود را حفظ کنیم داشتن انرژی هسته‌ای است چرا که اگر این انرژی را نداشته باشیم در آینده به پول خونمان برایمان انرژی خواهند فروخت.
عاملی وجود تحریم‌ها را ترس دشمنان از قدرت نمایی کشور ما در سطح جهان دانست و افزود: ما در حالیکه در محاصره تکنولوژی بودیم به انرژی هسته‌ای دست یافتیم از این رو دشمن ما را از هر جهت تحریم کرده است تا کانون قدرت نباشیم.
نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل دستیابی به این همه نعمت را مرهون ایثارگری‌های شهدا دانست و بیان کرد: در گذشته مملکت ما را تجزیه کردند و به شعور ملت ما اهانت شد، ولی شهدای گرانقدر برای ما عزت آفریدند و به ما شناسنامه دادند.
وی تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس آینه ماست و هر کس می‌خواهد کشور ایران را بشناسد به جهاد و ایثار ملتش در طول این هشت سال نگاه کند. از طرفی علم و عمل شهدا از این جهان قطع نشده است و با عمل شهیدان، کشور ما این همه عظمت و قدرت دارد.
نماینده، ولی فقیه در استان و مسئولان همراه در ابتدای ورود به روستای مشیران در مزار مطهر شهدا حضور یافته و مورد استقبال و خوش آمدیی کودکان روستایی قرار گرفته و با گلباران و عطرافشانی مزار شهیدان والامقام به ساحت مقدس مدافعان عزت و شرف و سربلندی ملت احترام کردند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا اردبیل معارف انقلاب اسلامی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۴۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان، ۲۹ بازیکن و ۶ مربی از آذربایجان‌غربی به اردوهای تیم‌های ملی والیبال مردان ایران در رده‌های سنی مختلف دعوت شدند.

در این راستا بازیکنان آرمین آسیایی، علی فرامرز، محمد سلطانی و مربی ایرج مهدی‌زاده به تیم ملی دانش آموزی دعوت شدند.

محمدامین ملکی، متین قهرمانی، امیرمحمد رفیعی، امیررضا سعادت ساری بی گلو، هادی غلامی، فرزین قادری، علی شیخ زاد و امیر محمد نوری نیز بازیکنانی هستند که به تیم ملی نوجوانان دعوت شدند. در این رده سنی حامد حج به عنوان مربی حضور دارد.

حسین پایاب، رضا عزیزی، امیررضا عباسی، سبحان نژادی، آرین محمودی نژاد، پدرام بابایی و یاسین امری ۷ بازیکن دعوت شده به تیم ملی جوانان هستند که در این رده نیز امین علی اکبری به عنوان مربی به تیم ملی دعوت شد.

در تیم بزرگسالان نیز میلاد عبادی‌پور، مرتضی شریفی، مبین نصری، میثم صالحی، امیرحسین توخته، محمد ولیزاده، رضا رضایی، محمدرضا حضرت‌پور، بردیا سعادت، متین احمدی و محمد بربست به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند.

در این رده سنی عبدالرضا علیزاده، امیرملک زاده و توحید اصغری به عنوان مربیان تیم ملی حضور دارند.

جالب است بدانید از ۳۵ نفر بازیکن و مربی فوق‌الذکر ۳۳ نفر سهم مرکز آذربایجان‌غربی یعنی شهرستان ارومیه است.

استان آذربایجان‌غربی یکی از قطب‌های رشته والیبال کشور است بطوریکه سایت فدراسیون جهانی والیبال، شهر ارومیه را شهر عشاق والیبال نام گذاشته است.

در سال جاری تیم شهرداری ارومیه نماینده استان در لیگ برتر موفق شد عنوان سوم را کسب کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896210

دیگر خبرها

  • تربیت علمی و فرهنگی دانشجویان به بهترین شکل انجام پذیرد
  • هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری را به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • گیلان خاستگاه متفکران و چهره‌های مهم هنر انقلاب اسلامی است
  • دیدگاه فرهنگی فرزندآوری باید در جامعه اصلاح شود