Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در حکمی «فرزانه صادق‌مالواجرد» را به سمت معاون وزیر راه و شهرسازی در حوزه معماری و شهرسازی منصوب کرد.

در حکم «فرزانه صادق‌مالواجرد» در بیان مسئولیت‌های معاون شهرسازی و معماری به امضای وزیر راه و شهرسازی تاکید شده است: کمک به تامین محیط و زیرساخت‌های مناسب و مطلوب زندگی ساکنان شهر‌ها و روستا‌های کشور، مدیریت بهینه زمین و فضای سرزمین، حفاظت از میراث ارزشمند شهرسازی و معماری و اعتلای آن مبتنی بر خلاقیت و جلب مشارکت ذینفعان در تصمیم‌گیری‌ها با توجه به رویکرد‌های بازآفرینی شهری، شناخت و حفاظت از هویت و معماری کالبدی شهر‌ها و نظارت بر اجرای مقررات، ضوابط و طرح‌های مصوب از اهم فعالیت‌های مورد انتظار در حوزه شهرسازی و معماری می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد اسلامی همچنین در حکمی دیگر «سیدمازیار حسینی» را به سمت معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن و ساختمان منصوب کرد.

وزیر راه و شهرسازی در حکم «سیدمازیار حسینی» اسلامی تأکید کرده است: بازنگری در سیاست‌های توسعه مسکن و فرآیند خدمات مهندسی و ایجاد هماهنگی در تمامی بخش‌های دولتی و خصوصی موثر در تولید مسکن، تجدید ساختار در صنعت ساختمان کشور، بهره‌مندی از فناوری نوین و تقویت نقش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و توانمندسازی شرکت‌های داخلی و اصلاح و بروزرسانی مقررات ملی و نظارت اداری با بهره‌مندی از مشارکت جامعه مهندسین کشور به منظور ارائه خدمات فنی بهینه و حفظ حقوق شهروندان از اهم وظایف مورد انتظار در حوزه مسکن و ساختمان است.

همچنین در حکمی دیگر از سوی وزیر راه و شهرسازی، «سید محمد پژمان» به سمت مدیرعاملی شرکت بازآفرینی شهری ایران منصوب شد.

در حکم «سید محمد پژمان» وزیر راه و شهرسازی تأکید شده است: با توجه به تأکیدات رئیس جمهور به بازآفرینی شهری و ارتقای کیفیت زندگی مردم لازم است با استفاده از تجارب گذشته ضمن توجه به حفظ حقوق و هویت شهروندان و جلب مشارکت ذینفعان به بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی سرعت بخشیده و اقدامات لازم را مبذول دارید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن

ارسلان مالکی معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین در جلسه شورای مسکن استان بوشهر میزان اراضی تامین شده در استان را بیش از ۲ هزار هکتار معادل بیش از ۵۰ هزار واحد مسکونی عنوان کرد.

معاون وزیر راه وشهر سازی، گفت: براساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط و همچنین ۱۷ هزار متقاضی دارای ۴ شرط برای دریافت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن هستند که ثبت نام کرده اند.

مالکی با بیان اینکه دسترسی به مسکن مسئله‌ای مهم و اساسی برای مردم است، تاکید کرد: آمار‌ها حاکی از آن است که بین ۵۰ تا ۷۰ درصد درآمد خانوار‌ها صرف هزینه مسکن می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن
  • مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب پروژه شاخص در حوزه بازآفرینی شهری است
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • ‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • رکن اصلی سبک زندگی ایرانی-اسلامی، معماری تمدن‌پایه است
  • معاون استاندار هرمزگان: ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است
  • لزوم ورود مدیریت شهری به مسائل زیست‌محیطی برای جلوگیری از ایجاد بحران‌ها