Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرداخت سود سهام عدالت بخش دیگری از مشمولان روستائیان و عشایری از امروز (چهارشنبه) به تدریج آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، پرداخت سود سهام عدالت مشمولان روستائیان و عشایر سراسر کشور در حالی از امروز (۱۹ دی‌ماه) آغاز می‌شود که در شروع این مرحله به تدریج سود سهام عدالت روستائیان و عشایری که شماره شبای بانکی آنها متعلق به بانک های ملی، کشاورزی، پست بانک، صادرات و سپه است، پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس در گام نخست از توزیع سود سهام عدالت مشمولان روستائیان و عشایر بیش از ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مشمولان این گروه سودی بالغ بر ۷۸۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

بر این اساس از امروز (چهارشنبه) ۲۳ بانک دیگری که مشمولان روستائیان و عشایر شماره شبای بانکی خود در آنها را وارد سامانه سهام عدالت کرده‌اند سودی بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان را میان ۴۸۰ هزار نفر از مشمولان توزیع خواهند کرد.

علاوه بر این از شنبه (۲۹ دی ماه) توزیع سود سهام عدالت مشمولان روستائیان و عشایری که شماره شبای آنها در بانک‌های مسکن و انصار است، در مجموع به ارزش ۴۹ میلیارد تومان و جمعیتی بالغ بر ۵۷۰ هزار نفر پرداخت خواهد شد.

همچنین در آینده نزدیک سود سهام عدالت دیگر مشمولان روستائیان و عشایر که شماره شبای آنها مربوط به بانک‌های تجارت، ملت، توسعه و رفاه است و جمعیت آنها دو میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بوده و ارزش کلی سود واریزی آنها در مجموع حدود ۲۳۰ میلیارد تومان است، پرداخت خواهد شد.

گفتنی است، در پایان پرداخت سود سهام عدالت مشمولان روستائیان و عشایر در مجموع ۱۳ میلیون نفر از مشمولان مربوط به این گروه بالغ بر ۱۱۰۰ میلیارد تومان سود سهام عدالت دریافت خواهند کرد.

همچنین سود سهام عدالت دیگر مشمولان نیز به تدریج و با دریافت سود سال مالی عملکرد سال ۱۳۹۶ از شرکت‌های سرمایه پذیر و با اطلاع رسانی قبلی از سوی این سازمان پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

دبیر خبر: مریم طاووسی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روستاييان سازمان خصوصی سازی سود سهام عدالت عشاير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین‌ اجتماعی واگذار شد

مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی از واگذاری معادل ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به این سازمان در قالب تأدیه مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، میرهاشم موسوی با قدردانی از رویکرد حمایتی و واقع‌بینانه دولت سیزدهم در ارتباط با پرداخت مطالبات این سازمان گفت: رویکرد و عملکرد دولت مردمی سیزدهم در زمینه پرداخت مطالبات بیمه‌ای سازمان تأمین‌ اجتماعی در بین همه دولت‌ها بی‌نظیر بوده به‌گونه‌ای که در سال‌های 1400 و 1401 حدود 170 هزار میلیارد تومان از مطالبات این سازمان در قالب سهام شرکت‌های با سودآوری و شرایط مالی مناسب پرداخت شد.

وی افزود: در بودجه سال 1402 نیز پرداخت مطالبات سازمان تأمین‌ اجتماعی پیش‌بینی شده بود که با تعامل با سازمان خصوصی‌سازی در هفته‌های پایانی سال 1402، 25 هزار میلیارد تومان در قالب واگذاری 17 درصد سهام شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و 27 هزار میلیارد تومان دیگر نیز در قالب بخشی از سهام باقیمانده دولت در پالایشگاه شازند پرداخت شد.

بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی به 700 هزار میلیارد تومان رسید!

مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی همچنین گفت: سهامی که در دولت سیزدهم در ازای مطالبات سازمان تأمین‌ اجتماعی به این سازمان واگذار شده برخلاف رویه دولت‌های پیشین، سهام کیفی و ارزشمندی بوده که از جمله آن می‌توان به سهام سودده بورسی شرکت کشتیرانی ج.ا.ا و نیز پالایشگاه شازند اشاره کرد.

وی با اشاره به پیش‌بینی بودجه سال 1403 در مورد پرداخت 130 هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان تأمین‌ اجتماعی، ابراز امیدواری کرد با همراهی دولت و مجلس در زمینه پرداخت مطالبات انباشته این سازمان، در سال جاری امکان سرمایه‌گذاری انتخابی در مسیر آینده‌سازی برای سازمان تأمین‌ اجتماعی فراهم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • عضویت ۱۰ هزار همدانی در صندوق بیمه کشاوران، روستائیان و عشایر
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد
  • ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین‌اجتماعی واگذار شد
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • واگذاری ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به تأمین‌ اجتماعی
  • سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین اجتماعی واگذار شد
  • واگذاری ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به تأمین‌اجتماعی
  • سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین‌ اجتماعی واگذار شد
  • یاشار سلطانی کیست؟ / برخورد مومنانه با آیت الله کاظم صدیقی ترند شد/ تکلیف سهام عدالت متوفیان چه شد؟ /واکنش‌های تند علیه جنایت‌های تازه رژیم صهیونیستی/ جهان در شوک بابت حادثه تروریستی مسکو