Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@17:26:02 GMT

من، علیرضا جهانبخش؛ آماده بازی هستم!

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۵۱۳۱

من، علیرضا جهانبخش؛ آماده بازی هستم!

علیرضا جهانبخش ستاره تیم ملی ایران می گوید که مصدومیت را پشت سر گذاشته و حالا می تواند برای تیم ملی ایران در جام جهانی بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران امروز در حالی به مصاف عراق می‌رود که برای صعود از مرحله گروهی به یک امتیاز احتیاج دارد. یکی از نکات قابل توجه در این بازی حضور یا عدم حضور علیرضا جهانبخش در زمین مسابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وینگر ایرانی تیم برایتون در همین خصوص صحبت هایی را با سایت رسمی AFC انجام داده که جالب توجه به نظر می‌رسند.

 

جهانبخش در ابتدا گفت: خوشبختانه شرایط من عالی است و در چند روز گذشته با تیمم تمرین کردم، هیچ مشکلی در این بازی ندارم و این تصمیم کادرفنی است که من را در زمین استفاده کند یا خیر؟

 

ستاره 25 ساله تیم ملی درباره بازی با عراق افزود: این یکی از مهم ترین بازی ها برای ما است. مطمئنا هنگامی که ما مسابقات را شروع کردیم، نیاز داشتیم تا بازی به بازی پیشرفت کنیم و خوشبختانه در دو بازی اول این اتفاق رخ داد. حالا هم می خواهیم در صدر جدول باقی بمانیم چون سرگروهی اعتماد به نفس خوبی به ما می دهد.

 

جهانبخش افزود: ما با عراق دیدار می کنیم، این به جذابیت و اهمیت مسابقه اضافه می کند. هر دو تیم 6 امتیازی هستند اما باید بگویم که این تفاوتی را برایمان ایجاد نخواهد کرد. این یکی از بازی هایی است که باید انجام دهیم و روی آن تمرکز می‌کنیم، امیدوارم با قدرت مسابقه را به سرانجام برسانیم.

 

4 سال قبل جهانبخش 21 ساله بود و تیم ملی ایران هم مقابل عراق شکست تلخی را تجربه کرد. وینگر تیم ملی در این باره گفت: مطمئنا در آن بازی حوادث و اتفاقاتی افتاد، ما 10 بازیکن داشتیم و با شرایط خاصی روبرو شدیم که کار را واقعا برایمان سخت کرد.

 

علیرضا جهانبخش اضافه کرد: با وجود تمام این مشکلات، ما در برابر عراق بسیار خوب ظاهر شدیم، من هنوز فکر می کنم شایسته رفتن به مرحله بعد بودیم اما گاهی اوقات فوتبال به شما لبخند نمی زند و همین اتفاق هم افتاد و حذف شدیم.

 

او ضمن اشاره به تجربه بالای بازیکنان تیم گفت: مطمئنا با این وجود ما در این تورنمنت با تجربه بیشتر حاضر هستیم. تجربه حضور ما در جام جهانی با تمام بازی هایی که داشتیم، واقعا به ما کمک می کند. ما ترکیب تیم ملی عراق را می شناسیم، در ترکیب آن ها بازیکنانی هستند که ما را 4 سال پیش حذف کردند.

 

جهانبخش در پایان اظهار داشت: ما نمی خواهیم اشتباهات قبلی را امروز هم انجام دهیم، ما می خواهیم تمرکز کامل داشته باشیم و نمایشی حتی بهتر از قبل ارائه کنیم، پس ما می توانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

 

تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019 علیرضا جهانبخش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019 علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۵۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقیقی جان داد و سربلند شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران پس از دو تساوی ارزشمند اخیرش در خانه تیم‌های آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان، انگیزه زیادی داشت تا برابر گل‌گهر سیرجان نتیجه بگیرد و شرایط خود را بهتر کند، اما کار سختی در جدال با تیم ششم جدول داشت ولی با درخشش علیرضا حقیقی توانست سه امتیاز این بازی را بگیرد.

گل‌گهر پس از دو شکست پیاپی با نمایش تهاجمی بازی مقابل هوادار را شروع کرد و قصد زدن گل زودهنگام داشت که علیرضا حقیقی در دقیقه 10 شوت روبرتو تورس را از زیر طاق بیرون کشید و مهم‌ترین واکنش را در نیمه نخست داشت تا لحظاتی بعد به گل برسند.

در نیمه دوم نیز دو بار هافبک اسپانیایی و یک بار هم سعید سحرخیزان را روی ارسال‌ها و شوت‌های زمینی ناکام گذاشت و در یک رقابت حساس تیمش را صاحب برد ارزشمندی کرد تا تقریبا از جمع گزینه‌های سقوط خارج شوند و یک کلین‌شیت مهم هم برای خود ثبت کند.

حقیقی که تجربه بازی در گل‌گهر را در نخستین سال حضور این تیم در لیگ برتر داشته، در جدال با باشگاه سابق خود با وجود فشار زیاد در این بازی موفق ظاهر شد و مانع از گلزنی سیرجانی‌ها شد.

دیگر خبرها

  • فاینورد برد و جهانبخش ۷ دقیقه بازی کرد!
  • پیروزی فاینورد برابر سیتارد در حضور 7 دقیقه‌ای جهانبخش
  • سهم هفت‌دقیقه‌ای جهانبخش از برد فاینورد برابر سیتارد
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه‌مدت جهانبخش
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه جهانبخش
  • جهانبخش دوباره آماده بازی شد
  • حقیقی جان داد و سربلند شد (عکس)
  • رزمندگان حشدالشعبی عراق در وضعیت آماده‌باش قرار گرفتند
  • رزمندگان حشدالشعبی عراق هم در وضعیت آماده‌باش قرار گرفت
  • الحشد الشعبی عراق در وضعیت آماده باش قرار دارد