Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از چهره‌های مشهور با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، درگذشت حسین محب اهری را تسلیت گفتند.

به گزارش شریان نیوز،حسین محب اهری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر پس از مدت‌ها تحمل بیماری بامداد چهارشنبه در سن ۶۷ دار فانی را وداع گفت. هنرنمایی او در «محله برو بیا»، «بوعلی سینا»، «سربداران»، «دو فیلم با یک بلیت»، «پایتخت» و «دردسرهای عظیم»  برای مخاطبان خاطره‌انگیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهره‌های مشهور کشور پس از انتشار خبر درگذشت این بازیگر پیشکسوت با انتشار تصاویری از او در صفحات خودشان در فضای مجازی ضمن همدردی با خانواده محب اهری، درگذشت او را تسلیت گفتند. در ادامه می‌توانید تعدادی از پست‌های چهره‌های مشهور را مشاهده کنید.

 

برچسب هاحسین محب اهری

منبع: شریان

کلیدواژه: حسین محب اهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد مخبر» معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت پرویز داوودی، معاون اول رئیس‌جمهور در دولت نهم را تسلیت گفت.

در پیام محمد مخبر آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت دکتر پرویز داوودی معاون اول رئیس‌جمهور در دولت نهم موجب تأثر و تألم گردید.

خدمات آن مرحوم در طول مسوولیت‌های متعدد در نظام جمهوری اسلامی همواره منشأ اثر و برکات بسیار بوده است. مرحوم داوودی از استادان خبره اقتصاد و از سیاستمداران پاک دست و خدمتگزار به مردم و انقلاب بود. پرکاری، نظم و تعهد وی در دوره تصدی معاونت اول رئیس جمهور در دولت نهم در خاطره‌ها ماندگار خواهد بود.

فقدان این مرد خدوم و اقتصاددان برجسته را خدمت خانواده محترم و جامعه دانشگاهیان و علاقه مندان به ایشان تسلیت عرض می‌کنم. از درگاه خداوند متعال برای ایشان طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان، صبر و آرامش مسألت دارم.

محمد مخبر

معاون اول رئیس‌جمهور

کد خبر 6081956 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت محسن رضایی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت «پرویز داودی»
  • (عکس) دیدار علی دایی با رپر مشهور در رستوران لاکچری محله فرشته
  • پیام رئیس مجلس در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت سخنگوی دولت در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • استوری حمایتی مهرداد محمدی برای آرش رضاوند؛ داداشم + عکس