Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم در ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و با حضور معاونان پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مختلف تشکیل شد.

محمود صفری روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه دادستان نظامی خراسان رضوی در مشهد افزود: همه دستگاههای نیروهای مسلح عضو این شورا هستند و نشستهای آن در سطوح بالای نظامی تشکیل شده و هم اکنون برنامه پنج ساله آموزشی برای پیشگیری از وقوع جرم در این شورا در حال تدوین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه بر رعایت حقوق بزه دیده و متهم در سازمان قضایی نیروهای مسلح تاکید و بیان کرد: یک بازرسی از منزل و یا بازداشت ممکن است بازتابهایی داشته باشد لذا این رفتار باید با دقت انجام شود و این موضوع فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان سازمان بوده است.
معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح ادامه داد: ضابطان نیز هنگام تهیه گزارش باید به درستی کار خود را انجام دهند، چه بسا یک گزارش غلط مسیر پرونده را تا انتها به انحراف بکشاند.
در این مراسم از خدمات محمدرضا خاکشور تقدیر و مهدی اخلاقی به عنوان دادستان نظامی جدید خراسان رضوی معرفی شد.
3221/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نيروهاي مسلح سازمان قضايي نيروهاي مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری سارق حین سرقت در رشت

سرهنگ "محمود حافظی" پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت را مستلزم رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی توسط مردم و همه سازمان‌ها عنوان کرد و اظهارداشت: مسئولیت‌پذیری مردم و همه سازمان‌ها با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع سرقت نقش تاثیرگذاری در کاهش این جرم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق طی هفته‌های اخیر در شهر رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران کلانتری ۱۸ حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی فردی را در حال سرقت کابل برق مشاهده و او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت به سابقه‌دار بودن این فرد اشاره کرد و اذعان‌داشت: سارق ۳۷ ساله ضمن اعتراف به ۶ فقره سرقت کابل برق به ۲ فقره سرقت از مشاعات ساختمان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر توجه و رعایت هشدار‌ها و توصیه‌های انتظامی در بحث پیشگیری از سرقت توسط مردم از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.      

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • همه دشمنان شرور به بی‌نظیربودن عملیات وعده صادق اذعان کردند/ اقدام نیروهای مسلح تجلّی قدرت ایمان و مجاهدت و پایداری بود
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد+تصاویر
  • رژه نیروهای مسلح همدان به مناسبت روز ارتش + فیلم
  • کاهش جرائم مربوط به سرقت در ۱۵ حوزه قضایی 
  • رسیدگی به پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد در دادسرا
  • تشکیل شورای اقامه نماز در روستاهای همدان
  • آغاز رزمایش نیروهای مسلح تاجیکستان و روسیه در ختلان
  • حسین انتظامی: مصاحبه سرلشکر باقری درباره عملیات تنبیهی یکی از بهترین مصاحبه‌های یک مقام ارشد نظامی است!