Web Analytics Made Easy - Statcounter

تماشاخانه ایرانشهر پیرامون حواشی به وجود آمده در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره تئاتراستاد اکبر رادی،توضیحاتی داد.

 به گزارش ایسنا، طبق اعلام روابط عمومی ایرانشهر، مجموعه تماشاخانه ایرانشهر به جهت شفافیت و تنویر افکار عمومی به‌خصوص جامعه شریف و فرهیخته تئاتر ذکر چند مورد را لازم می‌داند:

1- پیرو توافقات صورت گرفته با دبیر جشنواره اکبر رادی، علی‌رغم اجراهای معمول تماشاخانه که با دکورهای سنگین و استقرار یافته برای دو نمایش دیگر همراه بودند، تیم فنی تماشاخانه با تمام ظرفیت همراه این جشنواره شده و تلاش خود را برای برگزاری مراسم اختتامیه اولین جشنواره به صورتی هرچه باشکوه‌تر و درخور نام و شانیت استاد اکبر رادی و به احترام خدمات ارزنده و ماندگار این هنرمند فرهیخته در سپهر فرهنگ و هنرکشور به کاربست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2- در خصوص برنامه اختتامیه و حواشی ایجادشده لازم به توضیح است که برگزاری این مراسم، علی‌رغم آنکه در کمترین زمان ممکن هماهنگی‌های اجرایی لازم با تماشاخانه ایرانشهر صورت پذیرفته بود، این مجموعه با تمام ظرفیت سعی در همکاری کامل با ستاد و تیم اجرایی جشنواره کرده و از آنجایی‌که مشکلات فنی بوجود امده ناشی از اتفاقات درون‌گروهی جشنواره و تیم اجرایی آن بوده، این مجموعه در اشکالات و ایرادات به وجود آمده هیچ‌گونه دخلی نداشته است.

3- انتظار بر آن بود که آقای رحمانیان به عنوان کارگردان مراسم اختتامیه، با مسئولیت پذیری حرفه‌ای، عدم هماهنگی‌های تیم اجرایی جشنواره را پذیرفته و با طلبکاری بیهوده کام برگزارکنندگان و حامیان آن مراسم شریف و هنرمندانه را تلخ نکنند.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تماشاخانه ايرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تن «سنگلج» می‌لرزد! + تازه‌ترین توضیحات مدیر تئاتر
  • تن «سنگلج» می‌لرزد!+ تازه‌ترین توضیحات مدیر تئاتر
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • توضیحات رائفی‌پور درباره اموالش: مستاجرم!
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان