Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@02:16:26 GMT

جهانبخش «آماده» مصاف با شیرهای بین النهرین

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۵۲۸۸

جهانبخش «آماده» مصاف با شیرهای بین النهرین

تهران- ایرنا- «علیرضا جهانبخش» ستاره تیم ملی ایران که تا اینجای جام ملت های 2019 آسیا 2 بازی نخست تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داده است، در آستانه بازی تعیین کننده مقابل عراق از آمادگی کامل خود برای حضور در این دیدار خبر داد.

به گزارش ایرنا، تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) روز چهارنشنبه نوشت: جهانبخش از ماه نوامبر تاکنون به دلیل مصدومیت نیمکت نشین بود و نه تنها بازی های تیم برایتون (جایی که به عنوان لژیونر در آن بازی می کند) را از دست داده بلکه دیدارهای چند ماه اخیر تیم ملی کشورش را از روی نیمکت نظاره گر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این حال، مهاجم 25 ساله تیم ملی ایران، امروز از آمادگی کامل خود برای ایفای نقش در آخرین بازی مرحله گروهی این تیم در جام ملت های آسیا در برابر عراق پرده برداشت؛ تورنمنتی که ایرانی ها قصد دارند تا به حسرت 43 ساله خود در کسب عنوان قهرمانی آن پایان دهند.
جهانبخش در این مصاحبه اظهار داشت: خدا را شکر می کنم، شرایطم فوق العاده خوب است و در چند روز گذشته با تیم تمرین کرده ام؛ برای بازی مقابل عراق مشکلی ندارم و کاملا آماده ام و تصمیم برای استفاده از من بر عهده کادر فنی است.
وی ادامه داد: بی شک زمانی که تورنمنت را آغاز کردیم قصد داشتیم بازی به بازی پیش برویم و خوشبختانه 2 بازی نخست فوق العاده بود؛ بازی با عراق هم بسیار اهمیت دارد چرا که ما می خواهیم صدرنشین گروه باشیم، علاوه بر این گرفتن نتیجه ای خوب اعتماد به نفس ما را برای ادامه مسیر افزایش خواهد داد.
آخرین تقابل این 2 تیم در جام ملت های آسیا، در مرحله یک چهارم نهایی تورنمنت سال 2015 در استرالیا رقم خورد؛ جایی که عراق با پیروزی در ضربات پنالتی ایران را از گردونه رقابت ها حذف کرد
و آن شکست، جهانبخش را برای گرفتن انتقام مصمم کرده است.
گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ باشگاه برایتون انگلیس در این خصوص تصریح کرد: بدون شک اتفاقاتی که در آن بازی رخ داد؛ 10 نفره شدن ما و شرایطی که در آن قرار گرفتیم، اوضاع را برای ما سخت و پیچیده کرد.
وی افزود: اما با وجود تمام آن اتفاقات و تمامی موانع، مقابل عراق بازی خوبی ارائه دادیم و من همچنان بر این باورم که باید به دور بعد صعود می کردیم اما گاهی اوقات فوتبال روی خوشش را به شما نشان نمی دهد و ما در نهایت حذف شدیم.
جهانبخش در پایان تاکید کرد: نمی خواهیم در این بازی مرتکب هیچ اشتباهی شویم بلکه قصد داریم کاملا متمرکز بوده و بازی خوبی را حتی بهتر از قبل به نمایش بگذاریم و بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.
ورزشی**3991**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش عليرضا جهانبخش امارات 2019 عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست عجیب ژاپن در روز اول جام ملت‌های فوتسال آسیا

در ادامه روز دوم جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ ژاپن به دیدار قرقیزستان رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا نتایج عجیب در این جام ادامه داشته باشد.

پیش از ژاپن، کره‌جنوبی دیگر مدعی اصلی صعود از این گروه به مصاف تاجیکستان رفت و با ۲ گل شکست خورد تا مدعیان اصلی گروه C با شکست کار خود را آغاز کنند.

در دیگر بازی امروز، ایران ۳ بر یک افغانستان را برد و از دقایقی پیش نیز کویت به مصاف بحرین رفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شکست عجیب ژاپن در روز اول جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • تیم فوتسال افغانستان به مصاف ایران می رود
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • گل‌گهر در هوای مطبوع آماده بازگشت به لیگ (عکس)