Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس هيات مديره شرکت بيمه دانا با تأکيد برضرورت افزايش سرمايه اين شرکت به منظور ارتقاي ظرفيت نگهداري ريسک و بهره‌مندي از ظرفيت قبولي اتکايي، از تحقق 30 درصدي بودجه در سه ماه اخير خبر داد.
شبکه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| رئيس هيات مديره شرکت بيمه دانا با تأکيد برضرورت افزايش سرمايه اين شرکت به منظور ارتقاي ظرفيت نگهداري ريسک و بهره‌مندي از ظرفيت قبولي اتکايي، از تحقق 30 درصدي بودجه در سه ماه اخير خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بيمه دانا، دکتر رضا جعفري در جلسه شوراي مديران با تشريح عملکرد و مصوبات هيأت مديره گفت : با ورود مجدد دکتر کاردگر به شرکت ، شاهد تحولات مثبت و اميدوارکننده‌اي بوديم که تحقق30 درصدي بودجه درفصل پائيز يکي از تحولات مثبت به شمار مي‌رود .
وي افزود : اين در حالي است که در 6 ماه اول سال جاري مجموعاً 47 درصد بودجه محقق شده بود،اما در مدت ياد شده به طور متوسط هر ماه 10 درصد از بودجه پيش بيني محقق شده است.
رئيس هيات مديره بيمه دانا اظهار داشت : همچنين در 9 ماه اخير، متوسط رشد آماري شرکت به 29 درصد رسيده که ناشي از رشد 55 درصدي فروش در سه ماهه اخير است .
دکتر جعفري ، ضرورت تقويت حس کارمحوري و نهادينه شدن آن در تمامي ابعاد شرکت را مورد تأکيد قرارداد و ابراز اميدواري کرد : با اقدامات انجام شده و تقويت حس همکاري و همدلي ، کارنامه مطلوب و اميدوارکننده‌اي به سهامداران شرکت ارائه شود .
وي تشکيل کميته‌هاي ريسک ، جبران خدمات کارکنان ، تطبيق مقررات و حسابرسي داخلي که مورد تأکيد اساسنامه حاکميت شرکتي است، را از اقدامات مهم و مثبت اخير بر شمرد .
وي افزود : اين کميته‌ها تصميمات و اقدامات خوبي را در جهت بهبود وضعيت شرکت در ابعاد مختلف اتخاذ خواهد کرد که در بعد منابع انساني ،تبديل وضعيت نيروهاي شرکتي به قراردادي و تدوين نظامنامه جامع منابع انساني بمنظور انضباط بخشي حوزه مذکور و در بعد مديريت ريسک، تشکيل پرتفوي مناسب و اقتصادي از موارد مهمي بوده که توسط اين کميته‌ها تاکنون اتخاذ تصميم شده است .
رئيس هيأت مديره بيمه دانا تأکيد کرد : در طول 9 ماه اخير مجموعاً 38 جلسه رسمي هيأت مديره برگزار شده که درآن 251 دستور کار مورد بررسي قرار گرفت که در نهايت از بين آنها 188 بند مصوب شده که 102 مصوبه آن در حوزه فني و حقوقي ، 66 مصوبه در حوزه اقتصادي و مالي، پشتيباني و اداري و 20 مصوبه ديگر نيز در حوزه سياستگذاري بوده است .

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۵۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر و تشکر از محمدرضا قادری، طی حکمی محمدرضا پاکدل را به سمت «عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.

پاکدل دارای مدرک کارشنارسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات است. وی با بیش از ۲۴ سال سابقه کاری دارای سوابق متعدد مدیریتی از جمله «مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد»، «مدیرکل مهندسی و تجارت الکترونیک شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» و «معاون فنی اداره کل پست استان یزد» است.

پاکدل پیش از این به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد مشغول به فعالیت بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شعار سال جاری با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • شعار امسال با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • پول موسسه رائفی پور از کجا می‌آید؟
  • دیدار مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان