Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از فارس ، دو دانش‌آموز دبستانی روز گذشته بعد از تعطیلی مدارس خود را به سرویس رساندند تا راهی منزل شوند، از قضا درب مینی‌بوس مشکل داشت و با یک دست‌انداز باز و دو دانش‌آموز در حین حرکت خودرو به بیرون پرت می‌شوند.

یکی از دختران دانش‌آموز به دلیل برخورد سر با سنگ درجا فوت کرد و دیگری با وضعیت نه چندان مناسب راهی بیمارستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اتفاق که در درزی‌کلای قائم‌شهر رخ داد زینب درزی، جان خود را از دست داد تا بار دیگر حساسیت خانواده‌ها را برای انتخاب سرویس برای فرزندان خود بیشتر کند.

آموزش و پرورش: سرویس مدرسه زیر نظر آموزش و پرورش نبود

این اتفاق در حالی رخ داد که آموزش و پرورش شهرستان قائم‌شهر خود را مقصر نمی‌داند چراکه اعلام کردند وسیله نقلیه‌ای که دانش‌آموزان را جابجا می‌کرد توسط اولیای آنان هماهنگ شده و جزو سرویس مدارس نبوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز بعد از شنیدن این خبر از دانش‌آموز مصدوم و خانواده دانش‌آموز فوت شده عیادت کرد و این مصیبت را به آنان تسلیت گفت.

راننده مینی‌بوس در بازداشت است تا پرونده توسط مراجع ذیربط قضائی بررسی شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فوت دانش آموز سرویس مدرسه مازنداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید

سید جمال وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر آموزش و پرورش استخر شهدای دانش‌آموز شهر سمنان به بهره برداری رسید، ابراز داشت: این استخر در زمینی با زیربنای یک هزار و۸۹۶ متر مربع ساخته شده است.

وی افزود: فضاهای این استخر شامل اتاق مدیریت، اتاق ناجیان، کفشداری، سالن انتظار، رختکن، انبار، اتاق کمک‌های اولیه، کلاس آموزشی، استخر بزرگسالان، استخر کودکان، سرویس بهداشتی، سونای خشک و بخار، موتور خانه، اتاق برق، بوفه، آبدارخانه و اتاق هواساز است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه این استخر با اعتبار ۲۲۴ میلیارد و ۶۱۸ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، ابراز داشت: این فضا به ۴۰ شهید دانش‌آموز و پنج شهید معلم تقدیم شده است.

وزیری ضمن بیان اینکه آموزشگاه ۱۲ کلاسه مهمان شهر سمنان دیگر طرح قابل افتتاح با حضور وزیر است، تصریح کرد: این مدرسه سال ۱۴۰۱ کلنگ زنی و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

کد خبر 6081929

دیگر خبرها

  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز
  • عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی
  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش
  • ضرورت آموزش حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • ۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد