Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سعید انبارلویی مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: برنامه «چهلستون» با هدف بررسی فراز و فرود‌های چهل سال انقلاب در قزوین و مصاحبه با چهره‌های مطرح استان در جریان شکل گیری انقلاب از سیمای قزوین در حال پخش است.

انبارلویی افزود: برنامه «روزی روزگاری قزوین» هم با نگاهی تحلیلی به رویداد‌های قزوین در دوره‌های مختلف تاریخی با رویکرد معرفی چهره‌های انقلابی استان از سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین مسابقه تلویزیونی «چلچراغ»، برنامه «ایران ۴۱» با موضوع بررسی عملکرد و دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی در استان قزوین از منظر سیاسی و اقتصادی، برنامه «گوهر تابان» با موضوع انعکاس جشن پیروزی انقلاب در مناطق مختلف استان، «چهار در چهل» زندگی نامه چهل مبارز سیاسی استان، «فجر اقتصادی» بیان عملکرد و دستاورد‌های دستگاه و سازمان‌های استان به مناسبت نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از شبکه قزوین پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین خاطرنشان کرد: بخشی از زمان برنامه‌های روزانه شبکه قزوین نیز تا ۲۲ بهمن به موضوع چهل سالگی انقلاب اختصاص یافته است.

انبارلویی افزود: مستند‌های فاخر مرکز به همین مناسبت همچون «قصه پدر و تاجرزاده انقلابی» زندگینامه آیت الله باریک بین و معرفی وی به عنوان شخصیت تاثیرگذار در مراحل حساس انقلاب، مستند زندگینامه «مهندس نصری و مهندس نبوی» از مبارزان قبل از انقلاب استان قزوین، مستند «سبزه میدان» با موضوع تاریخچه و حوادث مهم دوران انقلاب در این میدان از شبکه قزوین پخش خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین مستند «تویی را که نمیشناختم» زندگی و مبارزات شهید قدرت الله چگینی با رژیم شاهنشاهی، مستند «طبیب عشق» معرفی شخصیت دکتر عزیزی از مفاخر استان در رشته پزشکی، مستند «۲۴۱۴» زندگی و مبارزات حجت الاسلام سید علی اکبر ابوترابی به ویژه در دوران اسارت و تولید یک «ویدئو گرافیک» با موضوع تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در استان قزوین در ۱۳ قسمت دو دقیقه‌ای و تولید ۱۰ کلیپ پنج دقیقه‌ای با همین موضوع در دستور کار رسانه استانی قرار دارد که این تولیدات به مرور تا ۲۲ بهمن از شبکه قزوین پخش خواهد شد.

وی اظهار داشت: رادیو قزوین هم با تولید ۶۱ قسمت مستند رادیویی به استقبال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رفته است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: این مستند‌ها در سه بخش تولید شده است که شامل مستند «تاهمیشه ماندگار» در ۴۰ قسمت با موضوع معرفی چهره‌ها و رجال انقلابی استان؛ مستند «فریاد سرخ» در ۷ قسمت با موضوع تبیین نقش اقشار و گروه‌های فرهنگی ـ. اجتماعی استان در پیروزی انقلاب و مستند «منادیان آزادی» در ۱۴ قسمت با موضوع معرفی شهدای انقلاب اسلامی در استان است و تا بهمن ماه روی آنتن رادیو می‌رود.

انبارلویی افزود: نمایش رادیویی «فرزند بهشت» هم در ۳ فصل با موضوع معرفی گوشه‌هایی از زندگانی آیت الله سیدحسن موسوی شالی و نقش مبارزاتی وی در پیروزی انقلاب اسلامی و «آن دو روز سخت» که در ۳ قسمت به بیان مبارزات مردم قزوین در ششم و هفتم دیماه ۵۷ می‌پردازد در حال حاضر از صدای مرکز قزوین در حال پخش است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این تولیدات رادیو قزوین در برنامه‌های روزانه خود نیز به تناسب موضوع برنامه، فرا رسیدن چهل سالگی انقلاب را برای شنوندگان تبیین می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: اجرای برنامه در مدارس استان با شرکت دانش آموزان و پخش از رادیو از ۱۲ تا ۲۱ بهمن، ویژه برنامه «صدای انقلاب» از ۵ بهمن تا ۲۲ بهمن با بخش‌هایی همچون سرود‌های انقلابی و گفتگو با هنرمندان و شعرای استان بخشی از برنامه‌های رادیو قزوین در ایام الله دهه فجر خواهد بود.

انبارلویی گفت: خبر مرکز قزوین به همین مناسبت با تولید گزارش از وقایع انقلاب از محل لوکیشن‌های روز‌های انقلاب، گزارش از مبارزان قبل از انقلاب، دستاورد‌های دانش بنیان، پیشرفت‌های علمی در استان، پوشش برنامه‌های دهه فجر، پخش گفتگوی ویژه خبری با موضوع دستاورد‌های انقلاب با حضور مسئولان استان و تریبون آزاد برای بیان دستاورد‌های انقلاب از زبان مردم به این مهم می‌پردازد.

واحد موسیقی و سرود صدا و سیمای مرکز قزوین هم دو قطعه موسیقی به نام" مرز پر گهر" و " اعجاز باغ " را به مناسبت چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی در دست ساخت دارد.

انتهای پیام/ همراه با برنامه های شبکه قزوین در چهل سالگی انقلاب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید فیلم رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، استاندار در  این مراسم بیان کرد: در مقابل همه کسانی که هنرشان دارای جهت است و با آثار خودشان نقش بسزایی در تبیین و ترویج فرهنگ انقلابی دارند، احترام ویژه قائلم و معتقدم که آثار این هنرمندان همواره در یادها و خاطره‌ها ماندگار است.   اعلایی اضافه کرد: برای من لذت بخش‌ترین زمان‌ها، سپری کردن اوقات با اهالی فرهنگ و هنر است و علت حضور ما در این مراسم نیز عرض احترام به ساحت هنر و ادب و اهالی فرهنگ و هنر استان قزوین بود.   وی بیان کرد: اعتقاد دارم استان قزوین با توجه به ظرفیت‌های فرهنگ و هنر باید روز به روز بیشتر زیرساخت‌های آن تقویت شده و مورد توجه جدی قرار گیرد.   در پایان این مراسم با حضور استاندار قزوین و خانواده شهید تاج احمدی، تابلوی تمثال شهید علی تاج احمدی به قلم هنرمندانه استاد میری رونمایی شد.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه‌های حوزه هنری باید زیست بوم محور باشد
  • اعتبار حوزه هنری فقط نیم درصد بودجه فرهنگی است
  • پاسخ بعدی ایران به رژیم صهیونیستی قاطع‌تر است
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ۲۹ فروردین
  • ارتش امروز با حفظ آمادگی و اقتدار در کنار مردم است
  • ظرفیت شهرستان دشتی در حوزه‌های مختلف معرفی شود
  • دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم
  • قزوین قطب مستند کشور می‌شود
  • رییس حوزه هنری قزوین قائم مقام سازمان سینمایی شد