Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که اپل در طول مدت یک سال گذشته بیش از ۱۱ میلیون باتری گوشی آیفون را تعویض کرده است.

به نظر می‌رسد که در طول مدت زمان یک ساله‌ای که شرکت اپل برنامه تعویض باتری با قیمت ۲۹ دلار را راه اندازی کرده است، بالغ بر ۱۱ میلیون باتری گوشی آیفون تعویض و جابجا شده است این در حالیست که بنابر گفته‌های تیم کوک، مدیرعامل اپل، در حالت عادی و قبل از اجرای طرح و برنامه تعویض باتری ۲۹ دلاری، معمولا اپل تنها حدود یک الی دو میلیون باتری گوشی آیفون در طول یک سال عوض می کرد و این رقم بسیار بالا موجب تعجب و شگفت زدگی مقامات و مدیران اپل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از ایسنا، حدود یک سال پیش بود که طرح جایگزینی و تعویض باتری گوشی‌های مدل قدیمی و قبلی آیفون با پرداخت مبلغی معادل ۲۹ دلار توسط اپل راه اندازی شد که حالا به گفته تیم کوک، از استقبال بی نظیر و تعجب برانگیزی مواجه شده است به گونه ای که در سال ۲۰۱۸ میلادی بالغ بر ۱۱ میلیون باتری گوشی آیفون جایگزین و تعویض شده است.

بر اساس گزارش وب سایت 9to5mac، به گفته برخی از کارشناسان، این برنامه تاثیر منفی اندکی بر روی میزان فروش گوشی های جدید آیفون خواهد گذاشت چراکه کاربران با تعویض باتری و احیای عملکردهای آن دیگر نیازی به خریداری یک آیفون جدید با پرداخت هزینه های گزاف و سنگین نخواهند داشت که این امر بازار فروش این محصولات جدید را به مخاطره خواهد انداخت.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اپل آیفون باتری سخت افزار اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۵۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های مجموعه آبفا اهواز وجود انشعابات غیر مجاز آب و اعمال تخلف از سوی برخی شهروندان بوده است.

فرزان عباسیان می گوید: در این زمینه طی یکسال گذشته بیش از ١١ هزار مورد انواع تخلف انشعاب غیر مجاز شناسایی و جمع آوری شده است.

او ادامه داد: با تعداد ١٠ هزار و ٥٩٦ انشعاب غیر مجاز و ٨٠٩ مورد تخلف مانند اعمال تغییرات در کنتور‌های آب در یکسال گذشته برخورد شد.

عباسیان با بیان اینکه این عملیات با هدف جلوگیری از هدر رفت آب، افت فشار و مدیریت آب بدون درآمد اجرا شده است، گفت: میزان صرفه جویب مصرف آب پس از این عملیات ٤٩٧ هزار و ٣٨٩ مترمکعب بوده است.

قائم مقام شرکت آبفا کلانشهر اهواز می گوید: موضوع تعویض کنتور‌های خراب نیز از دیگر اهداف مد نظر بوده که در سال گذشته بالغ بر ٢٠ هزار و ١٨٣ مورد کنتور خراب و فرسوده تعویض شد.

عباسیان بیان کرد: تعویض کنتور‌های خراب در ابتداء میزان مصرف صحیح و قرائت را تسهیل می‌کند و مشترکین نیز حق آبهاء مصرفی دقیق خود را پرداخت خواهند کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل گرم هوا و احتمال افزایش میزان مصرف آب گفت: همزمان با فرا رسیدن گرمای هوا میزان سرانه مصرف آب افزایش خواهد یافت، لذا شهروندان با صرفه جویی و مصرف صحیح میتوانند میزان احتمال افت فشار و بروز تنش آبی را کاهش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟
  • ۱۰ دلیل برای اینکه جدیدترین مدل آیفون را نخریم!
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در مورد آن چه می گویند؟
  • مجرم دستگیر شد/ باتری گوشی‌های اندرویدی چرا خالی می‌شوند؟
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۲ اردیبهشت)