Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بانک ملي ايران در نه ماه ابتداي سال جاري بيش از 102 هزار ميليارد ريال تسهيلات به بخش صنعت و معدن پرداخت کرده است.
شبکه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| بانک ملي ايران در نه ماه ابتداي سال جاري بيش از 102 هزار ميليارد ريال تسهيلات به بخش صنعت و معدن پرداخت کرده است.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بانک ملي ايران، صنعت و معدن سهم قابل توجهي از تسهيلات اين بانک را به خود اختصاص داد و در مدت مذکور 23 هزار و 894 فقره تسهيلات به ارزش 102 هزار و 555 ميليارد ريال به اين بخش پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين از ابتداي امسال تا پايان آذرماه، تعداد 45 هزار و 905 فقره تسهيلات به ارزش 23 هزار و 242 ميليارد ريال به بخش کشاورزي و صنايع تبديلي و تعداد 53 هزار و 433 فقره تسهيلات به ارزش 12 هزار و 914 ميليارد ريال به بخش مسکن و ساختمان اختصاص يافته است.
سهم بخش بازرگاني از کل تسهيلات پرداختي بانک ملي ايران به بخش هاي مختلف اقتصادي کشور طي اين مدت، 97 هزار و 474 فقره به ارزش 65 هزار و 918 ميليارد ريال بوده است.
در نه ماه ابتداي امسال، تعداد 491 فقره تسهيلات به ارزش چهار هزار و 247 ميليارد ريال به بخش صادرات و يک ميليون و 231 هزار و 365 فقره تسهيلات به ارزش 495 هزار و 964 ميليارد ريال به بخش خدمات اختصاص يافته است.
در مجموع يک ميليون و 452 هزار و 562 فقره تسهيلات به ارزش 704 هزار و 840 ميليارد ريال در نه ماه ابتداي امسال توسط بانک ملي ايران به بخش هاي مختلف اقتصادي پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۵۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام

                                                      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حبیب الله محبی اظهار داشت: طی ۲ سال گذشته ۱۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مسکن روستایی به هشت هزار و ۲۴۸ نفر پرداخت شده است.   وی با اشاره به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه در استان، افزود: این میزان تسهیلات به هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.   مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام اضافه کرد: تحویل پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان و ۷۷۰ تن میلگرد رایگان به متقاضیان ساخت مسکن در مناطق محروم نیز توسط بنیاد مسکن طی ۲ سال گذشته در استان ایلام صورت گرفته است.   محبی مطرح کرد: در این بازه زمانی بیمه رایگان ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در استان پرداخت شده است.   استان ایلام با ۵۸۰ هزار و ۱۵۸ نفر جمعیت دارای ۲۵ شهر و بیش از ۶۰۰ روستای دارای سکنه است.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • اهدا ۳۹۰ بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • پرداخت 55 هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • پرداخت ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی
  • هفت‌هزار و ۹۲۸میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در صنعت خمین انجام شد
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور در خراسان جنوبی