Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ معاون امور جوانان و فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه این مسابقات برای چهارمین بار 28 دی ماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: این مسابقات در محل حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد. 

 وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات تعداد 500 شرکت کننده در 5 رشته رقابت خواهند کرد، گفت: قرائت تحقیق، حفظ یک جز، حفظ 10 جز، حفظ کل قرآن و فهم زبان قرآن در دو گروه خواهران و برادران بخش های این دوره از مسابقات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهی سرشت با بیان اینکه با اشاره به اینکه بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده 3 گروه داوری هر کدام متشکل از 4 داور قضاوت مسابقات را برعهده خواهند داشت، افزود: با توجه به اینکه در این دوره از مسابقات تعداد رشته‌های ثبت‌نامی کاهش یافت، اما شاهد ثبت‌نام نام تعداد کثیری از شرکت‌کننده‌های  جوان و ورزشکار هستیم.

 معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه اختتامیه این دوره از مسابقات و تجلیل از نفرات برتر در تاریخ 28 دی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا در محل حسینیه اعظم زنجان با حضور قاری بین‌المللی مهدی غلام نژاد برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان معاون فرهنگی و امور جوانان ا چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه ورزش استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در هیرمند

حجت الاسلام بزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی هیرمند گفت: قرارگاه تربیتی شهید سلیمانی شهرستان هیرمند طبق روال سال‌های گذشته در ماه مبارک رمضان تصمیم بر برپایی محفل انس با قرآن کریم را در جوار گلزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار کند.

وی افزود: در این محفل نورانی دو نفر از قاریان مطرح کشور جهت تلاوت آیات قرآن کریم نیز حضور داشتند که مردم هم از این محفل معنوی استقبال بسیار خوبی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در هیرمند
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • گوشه‌هایی از برگزاری نهمین دوره مسابقات جام نوروز در روستای ده محمد
  • مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم
  • محفل انس با قرآن کریم با شرکت فعالانی از جامعه قرآنی استان اردبیل
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود
  • ۳۳ محفل جمع خوانی قرآن کریم در آذربایجان غربی برگزار شد
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شهرستان پلدختر
  • ۲۹‌امین دوره مراسم تجلیل از خامان قرآن کریم برگزار می‌شود