Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: علی نجفی خوشرودی در گفتگو با ایسنا، در واکنش به ادعا‌های اخیر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و مایک پمئپو وزیر امور خارجه آمریکا درباره پرتاب ماهواره "پیام"، اظهار کرد: پرتاب ماهواره "پیام" بخشی از روند فناوری در دنیاست. جمهوری اسلامی ایران هم حق برخورداری از این فناوری با اتکا به توانمندی‌های داخلی و استفاده از امکانات بین‌المللی را دارد تا از این فناوری برای توسعه و پیشرفت خود استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آمریکا نمی‌تواند در مواجهه با این اقدام استاندارد دوگانه اتخاذ کند، چون کشور‌های دیگر از جمله آمریکا خود به فناوری‌های پیشرفته دست پیدا کرده است و از آن بهره‌مند است، اما این حق را برای ایران قائل نمی‌باشند. آمریکا مسائل و نگاه سیاسی خود را درباره جمهوری اسلامی ایران دارد و برای این که اقداماتش را به جلو ببرد، دست به این صحبت‌ها و در پیش گرفتن استاندارد‌های دوگانه می‌زند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر این که «فناوری موشکی و دفاعی مربوط به کشورمان است و هیچ کشوری حق دخالت در آن را ندارد»، در این باره گفت‌: ما اجازه دخالت به هیچ کشوری درباره صنعت دفاعی و موشکی‌مان نمی‌دهیم کما این که این‌ها بهانه جویی‌های سیاسی از سوی برخی کشور‌ها برای توسل به یکسری مسائل است.

بعد از پرتاب موفقیت آمیز ماهواره‌بر "سیمرغ" و عدم موفقیت در قرار گرفتن ماهواره "پیام" در جایگاه خود، وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد که این اقدام ایران تهدیدی برای اروپا و خاورمیانه است. همچنین نتانیاهو هم در ادعایی عنوان کرد که هدف ایران از این کار پوششی برای توسعه موشک‌های بالستیک است.

منبع: فردا

کلیدواژه: ماهواره بر سیمرغ صنعت موشکی نجفی نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۵۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان

اعتراضات با برپایی اعتراضات و کمپ‌های چادری در دانشگاه کلمبیا و درخواست برای پایان همکاری دانشگاه با تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان سلاح به رژیم صهیونیسیتی به دلیل جنایات در غزه آغاز شد و کمتر از یک هفته به دانشگاه‌های سراسر آمریکا رسید. این اعتراضات منجر به تعلیق گسترده و دستگیری صد‌ها دانشجو در نیویورک، تگزاس و کالیفرنیا شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از فرانسه، آمریکا، متحد نزدیک رژیم صهیونیستی و ارائه دهنده اصلی کمک‌های نظامی است. نتانیاهو در بیانیه‌ای گفت: «آنچه در دانشگاه‌های آمریکا اتفاق می‌افتد وحشتناک است.

نتانیاهو مدعی شد: اوباش یهودی ستیز، دانشگاه‌های پیشرو را تصرف کرده‌اند. آن‌ها خواستار نابودی اسرائیل هستند. آن‌ها به دانش آموزان یهودی حمله می‌کنند. آن‌ها به اعضای هیئت علمی یهودی حمله می‌کنند. این بی وجدانی است. باید متوقف شود.

 او پاسخ چند رئیس دانشگاه را «شرم آور» خواند و گفت که باید کار‌های بیشتری انجام شود.

نتانیاهو گفت: «آنچه در حال حاضر مهم است این است که همه ما، همه ما که ارزش‌ها و تمدن خود را گرامی می‌داریم، کنار هم بایستیم و بگوییم دیگر بس است.»

از زمان عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر و پاسخ نظامی رژیم صهیونیستی به دلیل بحران انسانی بوجود آمده در غزه، دانشگاه‌های آْمریکا کانون بحث‌های فرهنگی شدید شده‌اند.

حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون بیش از ۳۳۰۰۰ شهید برجای گذاشته است که بیشتر آن‌ها زنان و کودکان هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان
  • ناسا ۲ ماموریت رصد زمین را پس از ۱۸ سال متوقف کرد
  • واکنش نتانیاهو به اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • بادبان خورشیدی ناسا به مدار زمین رفت
  • کره جنوبی نانوماهواره پرتاب کرد
  • حمله به سایت اس ۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی/رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید
  • حمله موشکی اسرائیل به سامانه پدافندی اس ۳۰۰ اصفهان صحت دارد؟ /بررسی یک ادعا از سوی خبرگزاری دولت
  • حمله به سایت اس ۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت/ تصاویر ماهواره‌ای چه می‌گوید؟ (+عکس)
  • حمله اسرائیل به سایت اس۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت | تصاویر ماهواره‌ای چه می‌گوید؟