Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@10:47:22 GMT

خبری خوش برای زائران اربعین

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۵۶۹۵

خبری خوش برای زائران اربعین

خبرگزاری فارس: محمد حسن‌نژاد نماینده مردم مرند و عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور در تشریح نشست صبح امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: در جلسه امروز بند «د» تبصره ۱۱ لایحه بودجه سال ۹۸ به تصویب رسید.

وی در تشریح جزئیات بند «د» تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۹۸، افزود: بر اساس این مصوبه در سال ۱۳۹۸ عوارض خروج از کشور برای زائران عتبات عالیات بر اساس قانون بودجه سال ۱۳۹۶ اخذ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور، ادامه داد: همچنین بر اساس مصوبه مزبور زائران اربعین که از تاریخ ۲۴ شهریور ماه ۱۳۹۸ تا ۱۲ آبان ۱۳۹۸ از مرز‌های زمینی به مقصد کشور عراق از کشور خارج می‌شوند از پرداخت عوارض خروج معاف خواهند شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: زائران اربعین عوارض خروج از کشور کمیسیون تلفیق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دارویار ۱۲۰ همت بودجه نیاز دارد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ فرشته میرزازاده گفت: اگر می‌خواهیم پرداختی از جیب مردم تغییر نکند و مابه‌التفاوت اصلاح سیاست‌های ارزی از طریق دولت و سازمان‌های بیمه گر جبران شود، نیاز سالانه طرح دارویار حدود ۱۲۰ همت است.

وی افزود: در حال حاضر اعتبار پیش بینی شده در لایحه بودجه‌ای که به مجلس تقدیم شده حدود ۷۵ همت است و با عدد در خواستی وزارت بهداشت متفاوت است.

میرزازاده با تاکید بر ضرورت اصلاح این عدد، ادامه داد: اگر بخشی از تجهیزات و ملزومات پزشکی هم که تا حالا ارز ۴۲۰۰ می‌گرفته به ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تغییر کند باز مازاد بر این اعداد مورد نیاز است.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو ابراز امیدواری کرد؛ سازمان برنامه و بودجه با همکاری مجلس شورای اسلامی، لایحه را طوری ببندد که فشاری متوجه مردم نشود.

میرزا زاده با یادآوری اینکه منابع طرح دارویار و اصلاح سیاست ارزی از طریق هدفمندی یارانه‌ها اعمال می‌شود، تصریح کرد: منابع این طرح وابسته به فروش یارانه‌های انرژی است، لذا مستمر و منظم محقق نمی‌شود و ممکن است در تأمین دچار چالش شویم؛ هر چند تردید نداریم با درایتی که همواره وجود داشته این مشکل هم به خوبی مدیریت می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش ۷۰ هزار میلیاردی درامدهای مالیاتی در بخش دوم بودجه
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • تامین بودجه دولت از جیب مردم / عوارض خروج از کشور هیچ نقشی در بخش گردشگری ندارد
  • دارویار ۱۲۰ همت بودجه نیاز دارد
  • عوارض خروج از کشور ۱۴۰۳ + تمامی هزینه‌های خروج از کشور
  • حماس اخبار منتشر شده در خصوص خروج از قطر را تکذیب کرد
  • آخرین مهلت خروج عمره‌گزاران از عربستان چه زمانی است؟
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • جواد تشکری مدیر رادیو اربعین شد
  • عزم جدی شهرداری شیراز در تحقق بودجه سال ۱۴۰۳