Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@23:13:40 GMT

تولید مستند شهید «امام پناه» کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۵۷۱۷

تولید مستند شهید «امام پناه» کلید خورد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، تولید مستند شهید امام پناه به همت سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی امروز با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا و برخی مدیران ارشد استانی در منزل خانواده این شهید والا مقام، کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    حجت‌الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با خانواده شهید امام ‎ پناه بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید و ثبت و ضبط خاطرات شهدا را وظیفه همگانی عنوان کرد.    ویر با بیان اینکه شهدا بخش مهم تاریخ انقلاب اسلامی هستند، افزود: به نمایش گذاشتن آثار شهدا، جزو کارهایی است که می‌ ‎ توان با آن به زنده نگه داشتن یاد شهدا کمک کرد.     امام جمعه تبریز، گفت: اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و غرب به نحو احسن آثار شهدا را به نمایش می‌گذارند.    سردار عابدین خرم،  فرمانده سپاه عاشورا نیز در این دیدار با اشاره جایگاه شهید سید صمد امام‌پناه، یادآور شد:  شهید سید صمد امام‌پناه فارغ‌التحصیل مکتب عشق است و امروزه وظیفه همه ماست که خانواده‏ های شهدا را تکریم کنیم.    در این دیدار مدیران کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی حضور داشتند و در پایان آن تولید مستند شهید سید صمد امام‌پناه از تولیدات سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی با حضور برخی هنرمندان استانی کلید خورد. انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۵۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد؛ به دلیل نبود امکانات زیرساختی، رفاهی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

در بخشی از نامه سازمان لیگ فوتبال آمده است:
بنابر مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیر ساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

دیگر خبرها

  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام