Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@19:00:31 GMT

فروش مرغ بالاتر از ۱۰ هزار تومان ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۵۷۳۰

فروش مرغ بالاتر از ۱۰ هزار تومان ممنوع شد

اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی تهران به اعضای خود اعلام کرد: نرخ مصوب مرغ گرم برای مصرف کننده ۱۰۰۰۰ تومان است لذا فقط با داشتن فاکتور رسمی و با احتساب ۱۰ درصد سود می‌توانید اقدام به فروش مرغ نمایید، در غیر این صورت فروش بالاتر مشمول جریمه است.

اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی تهران  با ارسال اطلاعیه ای برای اعضای خود اعلام کرد:با توجه به فشار های متعددی که از جانب سازمان تعزیرات حکومتی در روز جاری به اعضاء عمده فروش و خرده فروش در میدان بهمن و نیز سطح شهر مبنی بر پایین امدن قیمت مرغ زنده و مرغ گرم آمده است و اخذ تعهد از اینجانب (رئیس اتحادیه) جهت مورد فوق از شما خواهشمندم که در صورت خرید از استان مازندران مطابق قیمت اعلامی تهران رفتار شود و به هیچ عنوان بیش از فی تهران خرید صورت نگیرد و در غیر اینصورت عواقب آن دامن گیر خود اعضا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمنا با توجه به تعهد اخذ شده از اینجانب مبنی بر خرید مرغ زنده به قیمت مصوب (6350 تومان ) و فروش مرغ گرم به قیمت (9800 تومان) رعایت مورد فوق الزلمی و در غیر اینصورت عواقب آن را باید شخصا پاسخگو باشید."

بنابراین گزارش، این اتحادیه در اطلاعیه ای دیگر به اعضای خود اعلام کرد که با توجه به اینکه نرخ مصوب مرغ گرم برای مصرف کننده 10000 تومان است لذا فقط با داشتن فاکتور رسمی با احتساب 10 درصد سود می‌توانید اقدام به فروش مرغ نمایید، در غیر این صورت فروش مرغ بالاتر از 10000 تومان مشمول جریمه خواهد شد .

بنابراین گزارش، وزیر جهاد کشاورزی قیمت واقعی هر کیلوگرم مرغ برای مصرف‌کننده را 10 هزار تومان، ستاد تنظیم بازار  9800 تومان به علاوه 5 درصد تغییرات و مرغداران آن را 12 هزار تومان اعلام می‌کنند، اما هیچ کدام از این نرخ  ها در بازار رعایت نمی‌شود./تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۵۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخطار به نمایشگاهداران متخلف؛ کدملی نخرید

به دنبال انتشار برخی از اخبار مبنی بر خرید و فروش کد ملی توسط نمایشگاه داران اتحادیه فروشندگان خودرو در قالب اطلاعیه‌ای به نمایشگاه داران متخلف اخطار داد.

به گزارش تسنیم، امسال نیز با وجود رکود معاملات در بازار خودرو همچنان اخبار مختلفی مبنی بر فروش کد ملی توسط نمایشگاه داران برای خرید خودرو‌های وارداتی شنیده می‌شود این آگهی‌ها که در فضای مجازی بازار داغی دارد با اعلام قیمت‌های بسیار بالا به متقاضیان اعلام می‌کنند که ما کد ملی شما را برای خرید خودرو‌های وارداتی با هزینه بالا می‌خریم.

متقاضی نیز با اعلام رقم‌های قابل توجه در این گرداب گرفتار شده و شماره ملی خود را در اختیار افراد متخلف قرار می‌دهد.

اسد کرمی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در همین ارتباط به خبرنگار تسنیم می‌گوید از سال گذشته اخطار‌های مختلفی را به نمایشگاه داران برای اقدامات غیرقانونی داده‌ایم و حتی اعلام کرده‌ایم اگر توسط نمایشگاه داران خرید کد ملی انجا مشد با آن‌ها برخورد جدی می‌کنیم.

وی اعلام کرد در همین ارتباط مجوز فعایت برخی از نمایشگاه داران باطل شده است، اما در قالب نامه‌ای رسماً به تمام صنف اعلام کرده‌ایم که این موضوع تخلف است.

گفتنی است، در نامه اتحادیه فروشندگان خودرو به اعضای اتحادیه آمده است:

پیرو شایعاتی درخصوص خرید و فروش کد ملی اشخاص حقیقی برای موضوع واردات و ثبت نام خودرو بدین وسیله این اتحادیه ضمن تکذیب این موضوع به مردم هشدار می‌دهد هرگونه واگذاری کد ملی و سایر مدارک مرتبط تحت هر عنوان و قرارداد به شخص ثالث تخلف و موجب سوءاستفاده افراد سودجو می‌باشد و عواقب سنگین حقوقی کیفری و مالیاتی در پی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع شد
  • ورود سگ‌ها به بوستان‌ها ممنوع است
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می باید
  • ◄ کسر و دریافت هرگونه وجه از مالکان و رانندگان اتوبوس ممنوع است
  • قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم ۱۸ هزار تومان بود امروز بالاتر از ۶۵ هزار تومان! /وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات ۹۴ و ۱۴۰۲
  • فروش دلاری لوازم خانگی قاچاق در بازار امین حضور
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می‌باید
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • اخطار به نمایشگاهداران متخلف؛ کدملی نخرید
  • ۳۰ هزار پوند انگلیس برای تماشای یورگن کلوپ