Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-18@12:43:26 GMT

دست رد مردم به سینه کارشناس برنامه زنده!

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۵۷۷۷

مجید حسینی در حالی مهمان برنامه «تب تاب» شبکه سوم بود که رکورد رای منفی در طول 6برنامه این مجموعه را از آن خود کرد.به گزارش بلاغ،مجید حسینی که این روزها به منتقد مافیای کنکور مشهور شده است،  مهمان برنامه «تب تاب» شبکه سوم سیما شد و از همان ابتدا رو به مجری برنامه گفت: من به این برنامه آمده ام که رای نیاورم 

او البته گمان نمی کرد 3 بار در این برنامه به قدری رای منفی اخذ کند که مجبور به تاب خوردن شود، اما جز بخش پایانی حرفهایش درباره مافیای کنکور، در بخشهای ابتدایی تقریبا موافقی نداشت و مردم حرفهای او را باورپذیر نمی دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید حسینی در این برنامه حرفهای گذشته خود را تکرار کرد و از کشورهای مختلف دنیا و شیوه‌های آموزشی آنها گفت و نام هیچ یک از این کشورها و نکته مرتبط با آنها را به تفکیک بیان نکرد. حسینی البته برنامه را با انتقاد از خانواده‌ها آغاز کرد و گفت بهترین کار این است که جوان‌ها به دانشگاه نروند و به جای آن مهارت بیاموزند.

بیشتر بخوانید

او در این برنامه دو بار به مجری برنامه نیز پاسخ درستی نداد. 

باربد بابایی در ابتدای این برنامه از مهمانش پرسید «مجید حسینی کیست که منتقد نظام آموزشی شده است؟» و مجید حسینی بدون آنکه جواب مجری را بدهد وارد بحث تبعیض آموزشی شد. بعد از اظهارات اولیه او، مجری بار دیگر این سوال خود را تکرار کرد و او پاسخی روشنی به مجری برنامه نداد و گفت من یک پزشک هستم که باید درد را بیان کنم.

مجری برنامه پرسید: شما علوم سیاسی خوانده اید و حالا پزشک حوزه فرهنگ شده اید؟!

مجید حسینی نیز گفت: مشکل کشور فرهنگ و سیاست است و من سالهاست دغدغه فرهنگ دارم!

مجری به او گفت باید راهکار هم بدهید، که حسینی پاسخ داد راهکار را داروساز باید بدهد من فقط یک پزشک هستم اما توزیع عادلانه ثروت می تواند مشکلات را تا حدودی حل کند.

در جای دیگری از برنامه امشب «تب تاب» نیز مجری با توجه به واکنش مردم به اظهارات حسینی، گفت: شما خودتان با مهارت وارد پست‌های اجرایی شدید یا غیر از آن؟ که حسینی در پاسخ با گذر از جواب قطعی، تنها گفت: من و تو هردو محصول تبعیض هستیم! 

وی در این برنامه قول داد، اظهاراتش جنبه سیاسی ندارد و برنامه ای برای آینده سیاسی هم در نظر نگرفته است!

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۵۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مردم گلستان از نیرو‌های مجری طرح ملی «نور»

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ طرح ملی «نور» همزمان با سراسر کشور با هدف حفظ فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی حجاب و عفاف در معابر و اماکن عمومی استان گلستان نیز در حال اجرا است.

در این اجرای این طرح که از ۲۵ فروردین امسال آغاز شده است، با ناهنجاری‌ها در موضوع حجاب و عفاف، در چارچوب قانون برخورد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دنیا مات و مبهوت حمله ایران اسلامی به اسرائیل مانده‌است
  • عکس جدید احسان علیخانی در کنار مه‌لقا باقری
  • ۳۰۰ هزار هکتار از توسعه سامانه‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم انجام شد
  • ماجرای باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون
  • ماجرای تلخ باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون
  • قدردانی مردم گلستان از نیرو‌های مجری طرح ملی «نور» + فیلم
  • ماجرای باردار شدن مجری جنجالی تلویزیون | پروسه سختی را طی می‌کردم، ولی...
  • زنده گیری یک حلقه مار از داخل کامیون در محور مهریز- انار
  • قدردانی مردم گلستان از نیرو‌های مجری طرح ملی «نور»
  • ژیلا صادقی اسلحه به دست شد! |‌ تصاویر