Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب اله طاهرخانی پیش از ظهر چهارشنبه در شورای اداری پردیس که با حضور محمدرضا عارف، رییس مجمع نمایندگان استان تهران، شکرالله حسن بیگی معاون استاندار تهران و جمع دیگری از نمایندگان مجلس برگزار شد، طی سخنانی از افتتاح پروژه های بزرگ مسکن مهر در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: در حوزه ارائه خدمات به ساکنان مسکن مهر، اجازه نمی دهیم کمبودی احساس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین ساخت مدرسه، فضای سبز و کلانتری را از الزامات مسکن مهر دانست و گفت: کمبودی در این خصوص نخواهیم داشت و در حال حاضر ۲۰ مدرسه در حال ساخت در پردیس داریم، که بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که در پردیس مشکلاتی در خصوص زمین داریم، گفت: حوزه های زیرساختی مسکن مهر در پردیس به ویژه تامین آب در پردیس معضل بزرگی بود، که حل شد، اما بایستی برنامه های توسعه برای آینده اجرا شود.

طاهرخانی بر راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب در پایین فاز ۸ پردیس تاکید کرد و گفت: هرنوع توسعه در پردیس باید با هماهنگی محیط زیست انجام شود، که رییس سازمان محیط زیست وعده حل این مشکلات را داد.

وی ادامه داد: اگر کاستی در پروژه مسکن مهر باشد، می تواند زمینه ساز بحران شود، باید عملکرد کا به گونه ای باشد، که مردم در چهل سالگی انقلاب اسلامی امیدوارتر باشند.

کد خبر 4514736

منبع: مهر

کلیدواژه: مسکن مهر پردیس وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۵۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل مسکن ملی مهرگان دو تا پایان سال 

به گزارش قدس خراسان، صبح امروز محسن داوری در حاشیه بازدید مدیران ستادی و اجرایی استان از بخش مرکزی مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز علاوه بر بازدید از پروژه بیمارستان ۵۴۰تختخوابی و پل دهرود به همراه استاندار محترم خراسان رضوی بازدید از پروژه مسکن ملی مهرگان هم در دستور کار این بازدید ها بود که صورت پذیرفت.

وی افزود: قرعه کشی این واحد ها انجام شده و صاحبان آن ها مشخص است. بخشی از ۲۵۰۰واحد مسکونی در حوزه مسکن ملی منطقه مهرگان دو تا پایان اردیبهشت ماه و بخشی دیگر تا پایان سال تحویل متقاضیان خواهد شد.

داوری در پاسخ به خبرنگار ما در پیگیری مشکلات شهرک مهرگان یک از جمله کمبود  مدرسه،مشکل دفع فاضلاب به دلیل سنگلاخی بودن بستر خاک و نبود سیستم اگو گفت: مشکل نانوایی و مدرسه  شهرک مهرگان یک برطرف شده هر چند به شرایط مطلوب نرسیده ایم, اما در ساخت شهرک مهرگان دو تلاش شده مشکلات شهرک مهرگان یک وجود نداشته باشد دو مدرسه در حال ساخت  و رفع مشکل فاضلاب در دست اقدام است.

فرماندار مشهد اظهار کرد:بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی که از مصوبات سفر ریاست جمهوری به مشهد است، در فاز اول اورژانس آن به بهره برداری خواهد رسید و تکمیل این پروژه طبق برنامه در دست اقدام است.

طاهره فجرداودلی

دیگر خبرها

  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت مسکن ملی مهرگان مشهد
  • تکمیل مسکن ملی مهرگان دو تا پایان سال 
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان