Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - بر اساس گزارش یک نشریه انگلیسی، باشگاه اتلتیکومادرید تمایلی به خرید آلوارو موراتا ندارد. ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه چلسی ظاهراً تمایلی به ادامه همکاری با آلوارو موراتا ندارد، مهاجمی که نتوانسته انتظارات مدیران و هواداران این باشگاه انگلیسی را برآورده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه چلسی دو سال پیش این مهاجم اسپانیایی را در ازای 70 میلیون پوند از رئال مادرید به خدمت گرفت، اما اکنون با فروش وی قصد به خدمت گرفتن گونسالو ایگواین دارد.

در حالی که در روزهای اخیر گفته شد سران باشگاه اتلتیکومادرید در حال مذاکره با مدیران باشگاه چلسی برای به خدمت گرفتن موراتا هستند، اکنون نشریه انگلیسی «دیلی‌میل» خبر می‌دهد که این باشگاه تمایلی به خرید این مهاجم اسپانیایی در این زمستان یا تابستان آینده ندارد و تنها حاضر است این مهاجم 26 ساله را با قرارداد قرضی 6 ماهه بدون بند خرید به خدمت بگیرد.

با این شرایط به نظر نمی‌رسد که باشگاه چلسی تمایلی به معامله با اتلتیکومادرید داشته باشد، چرا که به دنبال تأمین بودجه مدنظر برای به خدمت گرفتن گونسالو ایگواین از یوونتوس است، بازیکنی که در حال حاضر به طور قرصی برای میلان بازی می‌کند.

ایگواین در یکقدمی پیوستن به چلسی

موراتا که سابقه بازی در تیم‌های رئال مادرید و یوونتوس را در کارنامه‌اش دارد، تا کنون در 72 بازی از رقابت‌های مختلف برای چلسی به میدان رفته و 24 گل هم به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتلتیکو مادرید آ ث میلان چلسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید آ ث میلان چلسی اتلتیکو مادرید آ ث میلان چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس آرسنال و چلسی در ورزشگاه امارات به مصاف همدیگر رفته‌اند. آرسنالی‌ها با شکست ۲-۰ مقابل استون ویلا در کورس قهرمانی عقب افتاده‌اند و تنها کاری که باید انجام دهند این است که همه بازی‌هایشان تا پایان فصل را ببرند و امیدوار باشند منچستر سیتی امتیاز از دست دهد.

در سمت دیگر چلسی در حال رقابت برای سهمیه لیگ کنفرانس و یا لیگ اروپاست و کار سختی برای رسیدن به این هدف دارد. آنها در بازی امشب با آرسنال از شانس بسیار کمی دارا هستند چراکه کول پالمر و مالو گوستو به دلیل بیماری و مصدومیت بازی امشب را از دست داده‌اند.

با این حال شرایط برای چلسی می‌توانست بدتر هم شود. در دقیقه ۹ در میانه میدان جکسون برای مهار توپ به سمت تاکه‌هیرو تومیاسو رفت و در همین حین پایش را بر روی مچ پای ستاره آرسنال قرار داد.


بازیکنان میزبان بلافاصله به سمت داور رفتند و از او خواستند جکسون را به دلیل خطای خطرناکش اخراج کند اما سایمون هوپر تصمیمی برای نشان دادن کارت قرمزش نداشت و ترجیح داد صحنه را ادامه دهد.

نکته قابل توجه این است که داور همچنین در مورد صحنه خطای جکسون گفت‌وگوی کوتاهی هم با VAR داشت اما تغییری در تصمیم اولیه ایجاد نشد و جکسون حتی یک کارت زرد هم دریافت نکرد.

دیگر خبرها

  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • تراشتگن: این صحنه مایه شرمساری فوتبال جهان بود
  • اتلتیکومادرید به آلاوس باخت
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی؛ نیمه نهایی جام حذفی انگلیس + ویدئو
  • ابعاد ژئوپلیتیکی جنگ غزه
  • فوتبال از دریچه فان؛ رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد
  • خشم هواداران منچستریونایتد از مصدومیت دوباره میسون مانت: او را به چلسی برگردانید!