Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس گفت: چهارمین نمایشگاه تخصصی جهیزیه، مبلمان و لوازم خانگی تا ۲۸ دی‌ماه در انبار غله در شهرستان گنبدکاووس برپا است. ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، خلیل رجبلی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه مبلمان جمع خبرنگاران اظهارداشت: چهارمین نمایشگاه تخصصی جهیزیه و مبلمان شامل، کالای خواب، لوازم خانگی، تابلو فرش، لوستر و دکوراسیون داخلی با حضور 22 تولید کننده از استان‌ گلستان و دیگر استان‌های کشور در این شهرستان گشایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حدود 30 درصد از نمایشگاه را مبلمان تشکیل می‌دهد که از استان‌های خراسان رضوی، گلستان و تبریز در این نمایشگاه شرکت کردند.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت گنبدکاووس بیان داشت: استان‌هایی مانند تبریز، اصفهان، فارس، کرمانشاه، گلستان و خراسان رضوی کالا و وسایل خود را در این نمایشگاه به صورت غرفه با حدود 20 درصد تخفیف ارائه می‌دهند.

چهاردهمین نمایشگاه مبلمان در قزوین برپا شدشانزدهمین نمایشگاه مبلمان، لوستر و چراغ های روشنایی در همدان برپا شدنمایشگاه مبلمان و سرویس خواب در اردبیل گشایش یافت

وی ادامه داد: تا پایان امسال 2 نمایشگاه تخصصی دیگر شامل تجهیزات ساختمان و تجهیزات کشاورزی در شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت گنبدکاووس گفت: بازدید و خرید از این نمایشگاه برای عموم از ساعت 16 تا 21 شب آزاد است و این نمایشگاه در پشت شرکت گاز، انبار غله دایر است.

رجبلی اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی، ارائه مبلمان با کیفیت با قیمت مناسب، آشنایی مصرف‌کنندگان با توانمندی‌های صنعت مبل و دکوراسیون داخل کشور و ایجاد فضای رقابتی سالم در بازار مبلمان کشور است.

انتهای پیام/ح

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۵۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛  دستیار پیشرفت بنیاد تعاون بسیج سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، در این نمایشگاه یک روزه که در حاشیه همایش فرماندهان، مسئولان بسیج سازندگی و بسیج مساجد و محلات و طرح فدک جامعه زنان بسیج نواحی مقاومت استان گفت: در این رویداد بخشی از دستاورد‌ها وظرفیت‌های کارآفرینی، اشتغال و صنایع دستی اعضای بنیاد تعاون بسیج در سطح نواحی مقاومت بسیج استان  به نمایش گذاشته شد.

عباس کاوه افزود: این نمایشگاه همسو با تحقق شعار سال ۱۴۰۳ در قالب  ۱۵ غرفه برپا شده است.

دیگر خبرها

  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز