Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مصطفی هاشمی‌طبا در واکنش به اظهارات اخیر آیت الله موسوی خوئینی‌ها در نقد آیت الله هاشمی به خواندن شعری از سعدی اکتفا کرد. آفتاب‌‌نیوز : سید مصطفی هاشمی طبا وزیر دولت سازندگی در واکنش به مصاحبه اخیر موسوی خوئینی ها و انتقاداتی را که به مرحوم هاشمی وارد کرده بود، شعری از سعدی خواند.
هاشمی طبا گفت: « زبان در دهان ای خردمند چیست/ کلید در گنج صاحب هنر / چو در بسته باشد چه داند کسی / که گوهر فروش است یا پیله ور»نامه نیوز 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هاشمی طبا موسوی خویینی ها شعر خوانی آیت الله هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سفیر ایران به اظهارات وزیر خارجه اتریش

سفیر ایران در وین در پیامی در شبکه ایکس به اظهارات وزیر خارجه اتریش درباره حملات ایران به رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، عباس باقرپور در پاسخ به پیام وزیر امور خارجه اتریش در شبکه مجازی ایکس در واکنش به حملات شنبه شب و بامداد یکشنبه به اهدافی در سرزمین های اشغالی نوشت: کاش در پیامتان این‌گونه می نوشتید که؛ از حمله اسرائیل به سفارت ایران در سوریه که نقض آشکار کنوانسیون وین است به شدت نگران هستم و این یک سطح جدید از تشدید تنش است و از اسرائیل می‌خواستید که از افزودن بنزین به آتش دست بردارد و فورا مسیر خود را تغییر دهد.

الکساندر شالنبرگ در پیامی در ایکس در واکنش به حملات شنبه شب ایران به سرزمین های اشغالی نوشت: به شدت از حملات پهپادهای پرتاب شده از سوی ایران علیه اسرائیل نگران هستیم. این سطح جدیدی ار تشدید تنش در شرایطی است که در حال حاضر بسیار خطرناک است. از ایران و نیروهای نیابتی آن بخواهید تا از افزودن بنزین به آتش دست بردارند و فورا مسیر خود را تغییر دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش صهیونیست‌ها به اظهارات علی کریمی درباره پاسخ ایران به اسرائیل
  • عکسی از پسر آیت الله هاشمی در یک دیدار عیدانه
  • بیانیه حزب‌الله در واکنش به عملیات ایران علیه اسرائیل
  • واکنش سفیر ایران به اظهارات وزیر خارجه اتریش
  • شعرخوانی مصطفی محدث خراسانی در پی حمله پهبادی و موشکی به سرزمین‌های اشغالی +فیلم
  • انجام اولین عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان
  • واکنش هنرمندان به عملیات گسترده سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • واکنش مصر و قطر به پاسخ ایران به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی
  • دیدار خاتمی و موسوی خوئینی ها با کروبی و کلید خوردن انشعاب /واکنش امام خمینی به تشکیل مجمع روحانیون مبارز چه بود؟
  • شماره ویژه نشریه حضور، یادنامه آیت الله موسوی بجنوردی منتشر شد + فایل خواندنی