Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز -شرکت بیمه سرمد به شرکت پانیذ فوم اسپادان حدود 15 میلیارد ریال خسارت آتش سوزی پرداخت کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، رییس هیات مدیره این شرکت در مراسم پرداخت چک خسارت به پانیذ فوم اسپادان، پرداخت خسارت در کوتاه ترین زمان ممکن را از رویکردهای اصلی بیمه سرمد برشمرد و ضمن اظهار تاسف از وقوع این حادثه، گفت: ، بلافاصله پس از وقوع حادثه آتش سوزی، تیم ارزیابی خسارت این شرکت شامل مدیر بیمه های آتش سوزی، کارشناس خسارت، مدیر استان اصفهان و سه گروه مختلف از کارشناسان ارزیاب خسارت بیمه مرکزی متخصص در زمینه های ساختمان، تجهیزات و موجودی به محل، مراجعه کرده و ضمن بازدید، نسبت به برآورد و ارزیابی خسارت اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر مجتبی کاتب با بیان اینکه، بیمه سرمد تمامی تلاش و کوشش خود را در راستای جبران خسارت در زمان کوتاهتر به کار بسته، اظهار امیدواری کرد: کمتر شاهد بروز چنین وقایعی باشیم.

این گزارش می افزاید، حادثه آتش سوزی در کارخانه مذکور به دلیل نشت گاز بوتان از محل تجهیزات تنظیم، تزریق و رسیدن آن به تابلوی برق مجاور و در نهایت انفجار بر اثر جرقه کنتاکتورها بود که منجر به ایجاد خسارت سنگین در ساختمان، تجهیزات و موجودی موارد بیمه شد.

بر اساس این گزارش، در مراسم پرداخت چک 14/7 میلیارد ریالی، ابوالفضل بشارت عضو هیات مدیره شرکت پانیذ فوم اسپادان، حسین قربانی مدیر بیمه های آتش سوزی و مهدی نصراصفهانی مدیر استان اصفهان بیمه سرمد نیز حضور داشتند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه سرمد پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۵۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاوران املاک متخلف زاهدان


ابوالفضل مهدیار  گفت: جریمه های مذکور از ۷۲ پرونده معرفی شده به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اخذ شده که بیشترین این تخلفات شامل اخذ حق الزحمه مشاور املاک بیش از قیمت مصوب ابلاغی اتحادیه و تنظیم قرارداد خارج از سامانه است.

وی بیان کرد: مشاوران املاک متخلف بعد از محرز شدن تخلف علاوه بر استرداد وجه اضافی به شاکی، به پرداخت جزای نقدی محکوم می شوند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مسکن جزو کالاهای ضروری زندگی محسوب می‌شود نمی‌توانیم اجازه دهیم برخی با اقدامات غیرقانونی خود موجب اخلال در بازار مسکن و اجحاف در حق شهروندان را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: ضمن حمایت از کاسبان خوش انصاف با مشاورین املاکی که به جهت دریافت سهم بیشتری از معامله اقدام به سوداگری، قیمت سازی و گرانفروشی می کنند به صورت قاطعانه و بدون هیچ مسامحه ای برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حذف کامل کروکی‌های کاغذی تا پایان خرداد ماه
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاوران املاک متخلف زاهدان
  • خسارت بارش‌های بهاره به ۶ هزار هکتار از مزارع استان
  • اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی
  • پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • پرداخت بیش از ۴۸۱۶ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • ثبت نام رایگان بیمه روستایی ویژه مادران دارای سه فرزند
  • بارندگی، سه میلیارد ریال به شهرستان دیّر خسارت وارد کرد