Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@23:46:00 GMT

تسلیت شخصیت‌های فرهنگی برای درگذشت محب اهری

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۵۸۸۹

تسلیت شخصیت‌های فرهنگی برای درگذشت محب اهری

تهران- ایرنا- هنرمندان و شخصیت های فرهنگی درگذشت حسین محب اهری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون را تسلیت گفتند.

به گزارش ایرنا، «سید مجتبی حسینی» معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه در پیام تسلیتی نوشت: «حسین محب اهری برای زیباتر شدن زندگی با شور و شوق کوشید، سال ها عاشقانه و امیدوارانه در صحنه زیست، افسوس که اکنون جای او خالی است با خاطرات فراوانی که در دل و یاد ما باقی گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصیبت این هنرمند عزیز را تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برترین درجات را برای او مسئلت دارم.»
همچنین «سعید اسدی» مدیر مجموعه تئاتر شهر با انتشار پیامی درگذشت این بازیگر پیشکسوت را اینچنین تسلیت گفت: « آنکه هر روز، در هر سلامی، به هر رهگذری لبخند هدیه می داد امروز با رفتنش هدیه ای بزرگتر داد: زندگی فرصت کوتاه کوشیدن برای نیکو جاودان شدن در خاطره‌ انسانهاست. او در مبارزه ای حماسی تنها مرگ را به تأخیر نمی انداخت بلکه زندگی شرافتمندانه را در بستر دردی که پشت لبخندش پنهان می کرد به یاد همه‌ ما می آورد.
تئاترشهر سالیان بسیار خانه‌ حسین محب اهری بوده و عرصه ای که او با هنرش بارها در آن درخشیده است. اکنون که خبر غم انگیز رفتن او رسید جز تسلی دادن به جامعه ای که فقدان دردناک او را تجربه می کند و نگاه داشت خاطره‌ نیکو و درخشان حضور با عزت و هنرمندانه او بر صحنه های نمایش از ما کاری ساخته نیست.
مجموعه تئاتر شهر سوگوار درگذشت این هنرمند شریف و همیشه دوست داشتنی است و به خانواده گرامی و هنرمندان تئاتر ایران تسلیت می گوید.»
حسین محب اهری متولد 29 مهرماه سال 1330 بعد از سال‌ها مبارزه با بیماری سرطان، بامداد امروز، 26 دی‌ماه در 67 سالگی در تهران چشم از جهان فرو بست. وی از بازیگران باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون بود که فعالیتی مستمر در این حوزه‌ها داشت و حتی با وجود بیماری، بر صحنه تئاتر به ایفای نقش می‌پرداخت.
آخرین حضور این هنرمند فقید روی صحنه تئاتر در اجرای نمایش «خسیس» به کارگردانی مریم کاظمی در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر بود.
فراهنگ ** 7561 ** 1055

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی تئاتر حسین محب اهری سید مجتبی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۵۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده سپاه امام رضا (ع) با صدور پیامی درگذشت استاد علی اصغر دهقان، را به جامعه ورزش استان و مردم شریف مشهد بویژه خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.   سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی در این پیام آورده است: درگذشت استاد علی اصغر دهقان یکی از بنیانگذاران و اساتید جودو در خراسان رضوی، ضایعه‌ ای سنگین و غیر قابل جبران برای جامعه ورزش این استان است، بدون تردید خدمات ارزنده و نام نیک ایشان مانند نگینی درخشان بر تارک ورزش خراسان رضوی خواهد درخشید.   در ادامه پیام سردار غیاثی آمده است: در مقاطعی همکاری‌ ها و تلاش‌ های این استاد توانمند با معاونت تربیت بدنی سپاه استان خراسان رضوی به منظور ارتقاء سطح آمادگی‌ های دفاعی پاسداران موثر بوده است و می‌ توان اذعان کرد رشته جودو در خراسان رضوی با تمام افتخاراتش مدیون زحمات این استاد عالیقدر است.   سردار غیاثی افزوده است: «اینجانب وظیفه خود می‌دانم این مصیبت را به جامعه بزرگ ورزش استان و جودو کشور و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض کنم و برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال آمرزش و غفران الهی و برای همه بازماندگان و علاقه‌ مندان به راه و منش آن مرحوم صبر مسئلت نمایم».

دیگر خبرها

  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • درگذشت استاد کاظم نجفی هنرمند پیشکسوت صنایع‌دستی
  • درگذشت پیشکسوت صنعت چلنگری 
  • درگذشت هنرمند پیشکسوت صنایع دستی مازندران
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • گرامیداشت روز شهرستان اهر
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت