Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:13:40 GMT

فعالیت سامانه بارشی بر جو استان تا پنجشنبه شب

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۶۰۷۴

فعالیت سامانه بارشی بر جو استان تا پنجشنبه شب

ولی بهره مند در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: تحلیل و بررسی آخرین نقشه های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه بارشی بر جو استان از بعد از ظهر چهارشنبه تا پنجشنبه شب در سطح استان است.

بهره مند با بیان اینکه پیامد این سامانه بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در برخی ساعت است، عنوان کرد: در نقاط مستعد بارش تگرگ و در مناطق سردسیری و ارتفاعات بارش ها را به صورت ریزش برف خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با عبور سامانه، کاهش محسوس دما را در سطح استان خواهیم داشت و بروز مه در برخی مناطق نیز دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی با اشاره به ثبت بارش های روز گذشته تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه، ابراز داشت: آبمورد لوداب با ۷۹، جاورده با ۷۲ و لنده با ۶۷ میلیمتر از جمله بالاترین میزان بارش ها را به خود اختصاص دادند.

بهره مند از ثبت ۴۹.۶ میلیمتر بارش در شهر یاسوج خبر داد و اظهار کرد: این بارش ها تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز به ثبت رسیده است.

کد خبر 4514752

منبع: مهر

کلیدواژه: بارندگی سازمان هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، محمدحسن باقری شکیب افزود: با ورود سامانه جدید، شرایط جوی ۲۴ ساعت گذشته همدان با بارش همراه بود، اما طی امروز شاهد بارش خفیف و پراکنده باران در نیمه شرقی استان هستیم.

 او تصریح کرد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، این سامانه اواخر امشب از همدان خارج می‌شود و تا اواسط هفته آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان گفت: همچنین کاهش نسبی ۲ الی ۳ درجه سانتیگراد دمای همدان را طی امروز شاهد هستیم، اما از فردا به همین میزان افزایش دما در پیش خواهیم داشت.

محمدحسن باقری شکیب افزود: دمای هوای همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۳ تا ۶ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

دیگر خبرها

  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • تشدید دوباره سامانه بارشی در کشور / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود
  • بارش‌ها در میبد و جاده چادرملوی اردکان +فیلم و عکس
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه | افزایش تدریجی دمای هوا از پنجشنبه
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز پنجشنبه