Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ از سوی دبیرخانه جشنواره تلاوت‌های مجلسی، جدول زمان‌بندی اجرایی مراحل چهارده‌گانه مقدماتی سیزدهمین فینال جشنواره تلاوت‌های مجلسی و سومین جشنواره فجر تلاوت ویژه بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به شرح زیر اعلام شد.
۲۴ دی‌ ۹۷ استان قم جلسه علی‌اکبر دهدشتی
۲۹ دی‌ ۹۷ استان خراسان رضوی(مشهد) جلسه جواد پناهی
۳۰ د‌‌ی‌ ۱۳۹۷ استان اصفهان جلسه غلامرضا شامیوه
۱ بهمن ۹۷ استان مازندران(ساری) جلسه مجید آهنگری
۲ بهمن ۹۷ استان قزوین جلسه سیدمصطفی حسینی
۲ بهمن ۹۷ استان یزد جلسه حسن‌زاده
۲ بهمن ۹۷ استان کرمانشاه جلسه وحید نظریان
۴ بهمن ۹۷ استان خوزستان(اهواز) جلسه قاسم بوستانی
۵ بهمن ۹۷ استان گیلان(آستانه اشرفیه) جلسه اسماعیل غفوری
۹ بهمن ۹۷ استان همدان جلسه محمد صالحی
۹ بهمن ۹۷ استان کرمان(رفسنجان) جلسه محمد صادقی
۱۲ بهمن ۹۷ استان هرمزگان(بندر عباس) جلسه مجتبی محسن‌زاده
۱۳ بهمن ۹۷ استان آذربایجان غربی(تبریز) جلسه مهدی محمدزاده
داود جعفری، دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی در این رابطه اظهار کرد: بیش از ۹ استان دیگر نیز درخواست پیوستن به جشنواره تلاوت‌های مجلسی سیزدهم را داشتند که علیرغم تمام تلاش‌های دست‌اندرکاران و محدودیت جدی شرایط روز اصلی جشنواره در ۲۶ بهمن‌ماه سال جاری این امر امکان‌پذیر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یکی از مهمترین اهداف این دوره از جشنواره تلاوت‌های مجلسی معرفی جلسات برخی از مدرسان قرآنی است که متأسفانه هیچ اطلاعاتی از آنان در رسانه‌ها منتشر نمی‌شود در حالی که پایه و اساس آموزش و پرورش قرآن در کشور دشواری‌هایی دارد که بر دوش این مدرسان است. همچنین، مدرسان و جلساتی در شهرهای کوچک و حتی محروم و مرزی ما هستند که در امر آموزش و پرورش نیروی متخصص بسیار تبحر دارند و کوشا هستند.
جعفری ادامه داد: جای یک گله کوچک از مراجع مرتبط وجود دارد که متأسفانه اصلاً نگاه ویژه‌ای به جلسات مدرسان مطرح قرآن ندارند و ای کاش! بدانند که اگر مسئولیتی را پذیرفته‌اند و یا از ذخیره مالی این کشور بهره مدیریتی می‌برند، باید نگاهشان را به روی شهرهای بزرگ متمرکز نکنند و تنها دو یا چند استان بزرگ کشور را مورد تفقد خاص قرار ندهند.
دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی بیان کرد: در این دوره از جشنواره فجر تلاوت و جشنواره تلاوت‌های مجلسی قصد داریم تا با پوشش خوب رسانه‌ای مراسم، هر مشتاقی را در سراسر کشور به سمت جشنواره معطوف کنیم. در تیم اجرایی جشنواره هیچ ادعایی نداریم و شعارمان این است که جشنواره تلاوت‌های مجلسی بیش از آنکه باعث ایجاد انگیزه باشد، بیشتر محلی است برای معرفی چهره‌هایی که کمتر به آن‌ها توجه شده است و محلی برای ارائه خود نداشته‌اند.
جعفری در پایان تصریح کرد: مسئولان قرآنی متوجه باشند که جامعه قرآنی باید مؤثرترین جامعه کشور در عرصه فرهنگ‌سازی باشد و این تنها با رجوع و بها بخشیدن به عوام این جامعه است نه تنها خواص آن.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی جدول زمانبندی جشنواره تلاوت های مجلسی مرحله مقدماتی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقدماتی جام جهانی | پیروزی ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه دیدار‌های گروه E مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۸ امروز تیم‌های ازبکستان و هنگ‌کنگ در ورزشگاه ملی تاشکند به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۳ بر صفر شاگردان سرتکو کاتانچ تمام شد.

الدور شاهمرادف (۲۰) خاجی مراد ارکینوف (۶۳) و اوستون اورونوف (۷۰) برای ازبک‌ها گلزنی کردند.

جلال الدین ماشاریپوف، بازیکن استقلال ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و پاس گل دوم تیمش را ارسال کرد. اورونوف، ستاره پرسپولیسی ازبکستان نیز از ابتدای نیمه دوم وارد بازی شده و گل سوم تیمش را وارد دروازه هنگ کنگ کرد.

ازبکستان با این نتیجه ۱۰ امتیازی شد و تا قبل از اتمام دیدار ایران مقابل ترکمنستان به صدر جدول رسید تا حضورش در مرحله سوم مقدماتی و صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷ عربستان را قطعی کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوّمین جشنواره قرآنی درارومیه
  • ۱۲ مزایده املاک و مستغلات اموال تملیکی امسال برگزار می‌شود
  • ماشاریپوف و اورونوف درخشیدند، ازبکستان به جام ملتها رسید
  • مقدماتی جام جهانی | پیروزی ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس
  • ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس به جام ملت‌ها رسید
  • ترکمنستان 0-0 ایران؛گزارش زنده
  • ثبت سه اثر تاریخی در فهرست آثار ملی
  • ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷
  • ترکمنستان- ایران/ آتش بازی در عشق آباد
  • انتشار جدول محاسبه مزد سنوات کارگران