Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@18:06:26 GMT

جریمه در انتظار گرانفروشان مرغ

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۶۲۴۷

جریمه در انتظار گرانفروشان مرغ

نرخ مصوب مرغ گرم برای مصرف کننده ۱۰۰۰۰ تومان است لذا فقط با داشتن فاکتور رسمی و با احتساب ۱۰ درصد سود می‌توانید اقدام به فروش مرغ نمایید، در غیر این صورت فروش بالاتر مشمول جریمه است.

به گزارش مشرق، اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی تهران با ارسال اطلاعیه ای برای اعضای خود اعلام کرد: با توجه به فشار های متعددی که از جانب سازمان تعزیرات حکومتی در روز جاری به اعضاء عمده فروش و خرده فروش در میدان بهمن و نیز سطح شهر مبنی بر پایین امدن قیمت مرغ زنده و مرغ گرم آمده است و اخذ تعهد از اینجانب (رئیس اتحادیه) جهت مورد فوق از شما خواهشمندم که در صورت خرید از استان مازندران (امشب ٩٧/١۰ / ٢٥) مطابق قیمت اعلامی تهران رفتار شود و به هیچ عنوان بیش از فی تهران خرید صورت نگیرد و در غیر اینصورت عواقب آن دامن گیر خود اعضا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمناً با توجه به تعهد اخذ شده از اینجانب مبنی بر خرید مرغ زنده به قیمت مصوب (٦٣٥۰) و فروش مرغ گرم به قیمت (٩٨۰۰ تومان) رعایت مورد فوق الزلمی و در غیر اینصورت عواقب آن را باید شخصاً پاسخگو باشید."

بنابراین گزارش، این اتحادیه در اطلاعیه ای دیگر به اعضای خود اعلام کرد که با توجه به اینکه نرخ مصوب مرغ گرم برای مصرف کننده ۱۰,۰۰۰ تومان است لذا فقط با داشتن فاکتور رسمی با احتساب ۱۰ درصد سود می‌توانید اقدام به فروش مرغ نمایید، در غیر این صورت فروش مرغ بالاتر از ۱۰,۰۰۰ تومان مشمول جریمه خواهد شد.

بنابراین گزارش، وزیر جهاد کشاورزی قیمت واقعی هر کیلوگرم مرغ برای مصرف‌کننده را ۱۰ هزار تومان، ستاد تنظیم بازار ۹,۸۰۰ تومان به علاوه ۵ درصد تغییرات و مرغداران آن را ۱۲ هزار تومان اعلام می‌کنند، اما هیچکدام از این نرخ ها در بازار رعایت نمی‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اعتراضات فرانسه بودجه 98 جام ملت های آسیا قیمت مرغ گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش اقساطی جک J۴ کرمان موتور در سال ۱۴۰۳ + شرایط و جزئیات دقیق

کرمان موتور در بخشنامه جدید خود، سدان جک J۴ را با مبلغ مصوب ۷۹۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان و به صورت اقساط ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه به فروش می‌رساند. 

این طرح از روز ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ آغاز شده و تا سوم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد. ثبت‌نام تنها به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت فروش کرمان موتور امکان‌پذیر است.

در صورت انتخاب طرح ۱۸ ماهه، خریدار در ابتدا مبلغ ۵۴۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان را به حساب شرکت واریز می‌کند. مابقی پول در قالب ۶ فقره چک هر یک به مبلغ ۵۰.۰۵۹.۵۰۰ تومان از وی دریافت می‌شود. البته فاصله بین هر چک سه ماه است.

در صورت انتخاب طرح ۲۴ ماهه، خریدار در نوبت نخست همان ۵۴۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان را پرداخت می‌کند. تسویه‌حساب از طریق ۸ فقره چک با فاصله سه ماه، هر یک به مبلغ ۴۰.۴۹۳.۷۰۰ تومان پرداخت می‌شود.

برای شرکت در طرح فروش جک جی۴ با اقساط ۳۰ ماهه نیز مبلغ پرداختی اولیه همان ۵۴۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان است. واریز‌های بعدی به صورت ۱۰ فقره چک با فاصله سه ماه، هر یک به مبلغ ۳۵.۱۸۵.۸۰۰ تومان صورت می‌گیرد. تاریخ سررسید اولین چک در هر سه روش، ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۳ است. تا زمان تسویه‌حساب نهایی، سند خودرو در رهن شرکت باقی می‌ماند.

در طرح فروش اقساط جی۴ ویژه نوبت دوم فروردین‌ماه ۱۴۰۳، این خودرو با رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری، قهوه‌ای متالیک عرضه می‌شود. موعد تحویل ماشین‌ها، پس از ۶۰ روز کاری اعلام شده است. جزئیات کامل این طرح را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

جدول شرایط فروش اقساط جک J۴ ویژه نیمه دوم فروردین ۱۴۰۳


منبع: خودروبانک

tags # کرمان موتور سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاوران املاک متخلف زاهدان
  • حاکمان امارات: مجازات زندان و جریمه در انتظار منتشر کنندگان تصاویر منفی یا جعلی از سیل دوبی
  • هشدار حاکمان امارات: وجهه کشور را با انتشار تصاویر منفی سیل دوبی خراب نکنید/ مجازات زندان و جریمه در انتظار خاطیان
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • فروش اقساطی جک J۴ کرمان موتور در سال ۱۴۰۳ + شرایط و جزئیات دقیق
  • گندمکاران چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • بیماران هموفیلی چشم انتظار توجه ویژه دولت و مجلس
  • مردم آزاری با خودرو؛ قیمت لامپ زنون و منبع اگزوز!
  • عروسک خوک با صورت دمبله؛ هواداران بارسلونا در انتظار فیگوی دوم! / عکس