Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمد رحیمی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت: از مسئولان باشگاه فولاد انتظار داشتیم کمی شرایط ما را درک کنند و اصلا سراغ مبعلی نمی‌آمدند.

محمد رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص پرداخت طلب فرانک ساکونی بازیکن سابق این تیم که از باشگاه استقلال خوزستان به فیفا شکایت کرده، اظهارداشت: ما باید اول با اسپانسر قرارداد ببندیم و پس از آن طلب این بازیکن را پرداخت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌زودی این قرارداد امضا می شود و اگر در پرداخت این مبلغ تعلل کنیم این موضوع برای‌مان گران تمام می شود.

وی در مورد جدایی ایمان مبعلی از باشگاه استقلال خوزستان در شرایطی که آنها از یک پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم هستند، تصریح کرد: من در این مورد بحثی ندارم چون مخالف جدایی مبعلی بودم. من شخصا با مبعلی بارها صحبت کردم و حتی وی راضی شد بماند و به تیم کمک کند ولی در نهایت رفت.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت: ما همه جوره به این بازیکن نیاز داشتیم. همچنین از باشگاه فولاد خوزستان هم انتظار داشتیم کمی شرایط ما را درک کنند و اصلا سراغ مبعلی نمی‌آمدند. به هر حال ما کمبود بازیکن داشته و از پنجره نقل و انتقالاتی هم که محروم هستیم و جدایی چننی بازیکن باتجربه ای به ضرر ما است. البته ایمان هنوز قراردادش را با باشگاه فولاد خوزستان امضا نکرده و امیدواریم برگردد هرچند که رضایت‌نامه او صادر شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر فولاد خوزستان میزان مبعلی استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۶۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن جوان گل‌گهر مانند برق و باد!

به گزارش ورزش سه، سعید سحرخیزان مهاجم جوان گل‌گهر سیرجان در دیدار با استقلال خوزستان پرتلاش و دونده ظاهر شد و در اواسط نیمه دوم مزد خود را گرفت و اولین گل مسابقه را به ثمر رساند.

سحرخیزان در نیمه نخست و ابتدای نیمه دوم چندین فرصت گلزنی داشت که ضربات او به گل تبدیل نشد و فرصت ها یکی پس از دیگری از دست رفت و این بازیکن نتوانست برای تیم خود گلزنی کند.

در دقیقه 55 پاس در عمق عالی با استپ خوب و حرکت صحیح سحرخیزان به سمت دروازه استقلال همراه شد و او در فرصت تک به تک با ضربه زمینی دروازه خوزستانی ها را باز کرد و اولین گل تیم‌اش را وارد دروازه کرد.

ویدئو: 330326

ششمین گل فصل این بازیکن در بازی با استقلال خوزستان به ثمر رسید و او در کنار زنده‌روح گلزن‌ترین بازیکن گل‌گهر در فصل جاری است.

دیگر خبرها

  • گلزن جوان گل‌گهر مانند برق و باد!
  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • باز هم این تیم بیمار ایران را به من دادند | همه دنیا ما دو نفر را می‌شناسند
  • برگزاری یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت فولادکشور در دانشگاه تهران
  • ثبت بالاترین میزان تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی