Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمدی، از آغاز ثبت نام چهاردهمین دوره مسابقات اذان به مناسبت گرامی داشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این مسابقات در روستا‌های شوش و دزفول به میزبانی شهرستان شوش برگزار می شود.

«نعمت حمدی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، اظهار کرد: این مسابقات (دوشنبه ۸ بهمن‌) در دو رده سنی بالای ۱۶ سال و زیر ۱۶ سال، بعد از  اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد (ع) دزفول، اضافه کرد: تشویق و بهادادن به برنامه‌های فرهنگی در کانون‌های مساجد روستایی و کشف استعدادها در حوزه اذان و معرفی آنها جهت آموزش از جمله اهداف این مسابقات است.

 

وی تصریح کرد: این مسابقات با همکاری کانون فرهنگی هنری سعادت شوش و در مسجد حضرت ابو الفضل العباس (ع) کوی ابوذر غفاری برگزار می شود.

 

گفتنی است، علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شوش واحد امور مساجد مراجعه و یا با شماره های 09163456398 و 09169452966  تماس حاصل فرمایند. 

 

پایان پیام/644

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح پروژه شورای عالی انقلاب فرهنگی تودیع و معارفه سفر رئیس جمهور حسن روحانی روحانی اصفهان ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان مسابقات اذان شوش کانونهای فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۶۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی عسگری گفت: هفتمین سال بزرگداشت روز مراغه، با هدف شناساندن این شهرستان از ۱۲ اردیبهشت آغاز و به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: همایش بزرگداشت روز مراغه ۱۶ اردیبهشت با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مسئولان شهرستان برگزار می شود.

به گفته دبیر روز مراغه، در طول این هفته مسابقات هنری در زمینه نقاشی، عکس، روزنامه نگاری، خوشنویسی و برنامه‌های جنگ شادی و موسیقی اجرا خواهد شد.

رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر مراغه افزود: هم‌زمان با این هفته ۲ طرح عمرانی شهرداری مراغه افتتاح و به بهره برداری رسیده و از فعالان علمی، فرهنگی، ورزشی، صنعتی و علمی تجلیل خواهد شد.

وی در ادامه گفت: تور رایگان مراغه گردی برای آشنایی با آثار تاریخی برای شهروندان راه اندازی و ۲۱ اردیبهشت برنامه بازدید از گوجه قلعه برپا شده و ور کشاپ مجسمه‌های آجری در پارک ملت مراغه برگزار خواهد شد.

عسکری، همچنین از ایجاد غرفه‌های صنایع دستی، عرضه با تخفیف تولیدات و توانمدی‌های مراغه و استان‌های مختلف خبر داد.

وی افزود: همزمان با روز مراغه، اردوی تیم ملی والیبال بنگلادش و مسابقات والیبال ساحلی کشور در مراغه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران با ۱۸۰۰ شرکت‌کننده آغاز به‌کار می‌کند
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان