Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@06:47:36 GMT

عوامل سریال «مینو» با مردم گفتگو می کنند

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۶۵۸۴

عوامل سریال «مینو» با مردم گفتگو می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر مهر به نقل از روابط عمومی سریال، امیرمهدی پوروزیری کارگردان، علی دلگشایی و احسان فکا در مقام نویسنده و عباس غزالی، مهدیه نساج، سلمان فرخنده، نازنین کیوانی، ملیکا عبدالهی، حمیدرضا محمدی، میثم رازفر بازیگران «مینو» امروز ۲۶ دی ماه با حضور در واحد ارتباط با مخاطبان در اداره کل روابط عمومی صدا و سیما پاسخگوی مردم می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز از ساعت ۱۴ تماس های تلفنی که با شماره ۱۶۲ برقرار می شود توسط تیم «مینو» پاسخ داده می شود و علاقه مندان این سریال فرصت دارند سوالاتشان درباره این مجموعه را مستقیما از عوامل آن بپرسند.

مجموعه ۲۷ قسمتی «مینو» به کارگردانی امیرمهدی پوروزیری و تهیه کنندگی مهدی همایونفر تازه ترین محصول سازمان هنری رسانه ای اوج از ۱۷ آذر ماه پخش خود را آغاز کرد و ۲۴ دی ماه آخرین قسمت این سریال تلویزیونی روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

عوامل اصلی این مجموعه عبارتند از کارگردان: امیرمهدی پوروزیری، تهیه کننده: مهدی همایونفر، مجری طرح و مدیر تولید: وحید معدنی، نویسندگان: علی دلگشایی، احسان فکا و سلمان فرخنده، بازنویسی: مینا خدیوی، بازیگران: عباس غزالی، سیاوش طهمورث، محمود پاک نیت، پروانه معصومی، سلمان فرخنده، مهدیه نساج، مالک حدپور سراج، شیوا ابراهیمی، مدیر تصویربرداری: آرش خلاق دوست، تدوینگر: مهدی سعدی، آهنگساز: مسعود سخاوت دوست، طراح گریم: کامران خلج، صدابردار: روح الله جعفر بیگلو، جانشین تولید و مدیر تدارکات: سید مقصود میرهاشمی، طراح صحنه: حمید شهیری، طراح لباس: مژگان عیوضی، جلوه های ویژه میدانی: ایمان کریمیان، جلوه های ویژه بصری: سینا قویدل، عکاس: پدرام نامدار، روابط عمومی: مهرداد معظمی، محصول تازه مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه ای اوج.

کد خبر 4514787 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صداوسیما سازمان هنری رسانه ای اوج سریال مینو شبکه یک سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید‌الساجدین از زاویه روایت سید‌مهدی شجاعی + فیلم

شجاعی تاریخ را نخوانده، زندگی کرده. اشک‌هایش هنگام نوشتن روی سطر سطر کتاب جا انداخته و احساس غرور و تفاخرش به سلاله‌ پاکش بر ورق ورق کتاب سایه انداخته است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ حماسه سجادیه مجموعه‌ای است به قلم سید‌مهدی شجاعی که انتشارات نیستان تاکنون 3 مجلد آن را منتشر و روانه بازار نشر کرده است.

این مجموعه به واکاوی، روایت و تحلیل وقایع تاریخی دوران حیات پر برکت امام چهارم شیعیان، حضرت علی‌ابن الحسین ابن علی، و سیره آن امام می‌پردازد.

«تویی به جای همه» نخستین مجلد این مجموعه است، سید‌مهدی شجاعی در جلد نخست این مجموعه درباره پناه بردن به دامان حضرت سجاد علیه السلام می‌نویسد:

 ما به سجاد ظلم کردیم!

او را بیمار و نحیف و رنجور شناساندیم و بعد در میان سطور تاریخ، گمش کردیم.

تنها مرد یک قبیله را، که یک تنه و دست تنها اما عالمانه و امیدوارانه، صدها داغدیده و مصیبت چشیده را اداره کرد و ده‌ها واقعه‌ی خصمانه و فتنه‌گرانه را مدیریت، ندیدیم و نشان ندادیم.

چطور شکوه مردانه‌ و عاقلانه‌ی سجاد را میان ویرانه‌های مدینه ندیدیم؟

چطور سکوت مدبرانه و خردمندانه‌ی پسرِ علی را بیرونِ گودِ حرّه نشنیدیم؟

چطور حضور جانانه و فداکارانه‌ی دردانه‌ی زهرا را میان جماعت اناث باقی مانده از کربلا حس نکردیم؟

چطور نفهمیدیم و ندانستیم آنکه شجاعانه از پس چندین و چند تلاش مذبوحانه، سربلند و روسفید خودش و اهل خیمه‌اش را بیرون آورد سجاد بود؟

ما نفهمیدیم پسر حسین، آن تشنه لبِ غلتیده در خون، سی و چهار سال بعد از آن کشتارِ ددمنشانه و وحشیانه‌ کجا بود، چه کرد و چگونه زیست؟

ما ندانستیم.... اما راه دانستن همیشه و هنوز باز است.

کتاب دین‌پژوهی و آینده دین منتشر شد

اکنون سجاد اینجاست.

میان سطورِ همین کتاب

سجاد است به جای ِ همه

هیچ کس به جای او نیست»

هر برگی از درختِ این کتاب را که نگاه می‌کنیم، جنگلی انبوه از منابع و کتب دیگر را می‌بینیم که سیدمهدی شجاعی با وسواس و دقتی شگفت‌انگیز وقایع را از میان آنها بیرون کشیده و در قالب عبارات و جملاتی دلنشین و داستانی پر تعلیق و کشش در چهارضلعیِ این کتاب جا داده.معلوم است شجاعی تاریخ را نخوانده، زندگی کرده.
اشک‌هایش هنگام نوشتن روی سطر سطر کتاب جا انداخته و احساس غرور و تفاخرش به سلاله‌ پاکش بر ورق ورق کتاب سایه انداخته.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است
  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • سید‌الساجدین از زاویه روایت سید‌مهدی شجاعی + فیلم
  • (تصویر) بازیگر پیکی بلایندرز مهدی قائدی را غافلگیر کرد
  • معنای اسم شخصیت‌های سریال جومونگ به فارسی چیست؟/ عکس
  • مرور کارنامه ۴ ساله «زیرخاکی»/ تغییر قصه «فری زیرخاکی» و رفتن تا مرز توقیف
  • «آمرلی» روایت به مثابه منشوری چند وجهی
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «طلوع خونین»
  • بلینگام: اگر انگلیس دوباره می‌باخت، مردم کلی به ما بد و بیراه می‌گفتند
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت