Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان یک باغ وحش در استرالیا در پی موج گرما در این کشور تلاش می‌کنند تا با خنک نگه داشتن حیوانات از تلف شدن احتمالی آن‌ها جلوگیری کنند.

­به گزارش بخش تلویزیونی خبرگزاری فرانسه، در بخشی از باغ وحش تارونگا در سیدنی یکی از ماموران با شلنگ روی فیل‌ها آب می‌ریزد تا دمای بدن آن‌ها را پایین بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بخش دیگری از باغ وحش برای «مورچه خورک» غذای منجمد شده گذاشته شده تا آن‌ها با خوردن آن خنک شوند.

یکی دیگر از ماموران روی زرافه‌ها آب می‌پاشد و در استخر مخصوص شیر‌های دریایی، قالب‌های یخ انداخته می‌شود تا دمای آب آن کاهش یابد.

گفتنی است؛ استرالیا در نیم‌کره جنوبی واقع شده و هم اکنون در این کشور هوا بسیار گرم است.

بیشتر بخوانید: لحظه‌ تشنج پلنگ ایرانی در باغ وحش مشهد + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   شرایط نگهداری از حیوانات در باغ وحش + فیلم  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۶۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مهدی کریمی افزود: میزان بارندگی ها نیز در ۲۴ ساعت گذشته بین یک تا چهار میلی متر نوسان داشت که بیشترین مقدار در ارومیه با چهار میلی متر بود و این روند تا روز سه شنبه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بارش های رگباری امروز دوشنبه و روز سه شنبه نیز ادامه دارد، اظهار کرد: طبق پیش بینی ها در نقاط مستعد احتمال بارش تگرگ وجود دارد ولی در شبانه روز گذشته گزارشی رسمی از ایستگاه ها در این زمینه نداشتیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی ادامه داد: وزش باد نیز طبق پیش بینی ها همچنان تداوم دارد و بیشترین سرعت وزش باد با ۵۰ کیلومتر برساعت در اشنویه و نقده گزارش شده است.

 

دیگر خبرها

  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند
  • یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد
  • رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • عزیزم ۰۳/۰۳/۰۳ به دنیا بیا لطفاً!
  • افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی
  • زیر دو خم هفته با چند خبر و گزارش از ورزش مازندران