Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا سراجق، مدیر تالار قرآن همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه موزه عبرت و ضد تروریسم در تالار قرآن همدان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در دو بخش موزه عبرت و شهدای ترور همدان برگزار خواهد شد، افزود: موزه عبرت این نمایشگاه شامل حداکثر آثار و امکانات همچون اسناد، مدارک، عکس و تعدادی از وسایل قابل انتقال از موزه عبرت به همدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سراجق با اشاره به اینکه پس از انقلاب اسلامی شهدای بزرگی همچون احمدی روشن توسط گروهک‌های ضد انقلاب به شهادت رسیده اند، اضافه کرد: بخش مرتبط با شهدای ترور همدان نیز شامل نمایشگاه ضد تروریسم از آغاز انقلاب اسلامی تا عصر حال در قالب کلیپ، عکس، دستاورد‌های مبارزاتی با تکفیری‌ها، المان شهدای مدافع حرم و ... به نمایش درخواهد آمد.
مدیر تالار قرآن همدان گفت: این نمایشگاه با غرفه‌ها و برنامه‌های جانبی بسیار، تلفیقی است از عکس، کلیپ، پوستر، صحنه سازی، کشفیات و اطلاعات و ... برای آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با حقایق اوایل انقلاب.
سراجق گفت: در این نمایشگاه گوشه‌اى از رشادت‌هاى مردم و مسئولان انقلابى کشور در مبارزه با طاغوت، اقدامات تروریستی دشمن و همچنین بخشی از فعالیت‌های عملیاتی و اطلاعاتی ضد تروریسم ایران به نمایش در خواهد آمد.
وی با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاهی با برنامه‌های جانبی بالا برای اولین بار در استان انجام می‌گیرد، ابراز کرد: این نمایشگاه از 30 دی ماه لغایت 22 بهمن در محل مرکز همایش‌های قرآنی و بین‌المللی همدان از ساعت 16 الی 20 هر روز پذیرای عموم مردم خواهد بود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان موزه عبرت نمایشگاه انقلاب تالار قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران

مصطفی حقیقی گفت: در حال حاضر با ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی در حال رایزنی برای حضور هستیم و تاکنون ۵ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان نیز در این نمایشگاه حضورشان قطعی شده است.

اوافزود: امسال با هدف افزایش تعاملات صادراتی استان تمرکز ویژه بر سه زنجیره ارزشی منتخب سفال، چرم، کشمش و پوشاک شده است.

او تصریح کرد: تعداد بالایی از واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی همدان محصولات خود را به خارج از کشور صادر می‌کنند و در تلاش هستیم با ایجاد و توسعه کنسرسیوم‌های صادراتی و کمک به حضور در نمایشگاه‌های خارجی از طریق پرداخت یارانه و برگزاری تور‌های صنعتی و آشناسازی آنها با بازار‌های هدف صادرات صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی همدان را تقویت کرده و افزایش دهیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان همچنین از پرداخت ۵۰ تا ۸۰ درصدی یارانه هزینه ساخت غرفه و قرارداد‌های پرداخت توسط این شرکت به واحد‌های تولیدی شرکت کننده در نمایشگاه اکسپو خبر داد و افزود: سال گذشته بیش از ۴۰۰ میلیون یارانه کمک حضور به واحد‌های تولیدی توسط شرکت شهرک‌های استان همدان پرداخت شده و پیش‌بینی ما برای امسال نیز حدود ۹۰۰ میلیون تومان است.

حقیقی عنوان کرد: باتوجه به اینکه تخمین زده شده بیش از ۱۰۰ کشور در نمایشگاه امسال حضور داشته باشند این شرایط فرصت مناسبی است برای مسیر‌های تازه حضور همدان در بازار‌های جهانی که با محوریت صادرات شکل خواهد گرفت.

او در پایان افزود: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران از ۸ لغایت ۱۳ اردیبهشت برپاست و باتوجه به دغدغه استان همدان برای توسعه روابط دیپلماتیک اقتصادی در تلاش هستیم ظرفیت‌های صادراتی استان بیشتر و گسترده‌تر از سال‌های گذشته معرفی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • هنرمندانی که برای وعده صادق نقش زدند/چهره سال هنر انقلاب تجسمی شد
  • مستندهایی از شهدای شاخص شهرستان دشتی ساخته شود
  • برگزاری اولین یادواره ۱۱۴ شهدای ارتش تویسرکان
  • برپایی نمایشگاه در خیال در قم
  • معرفی توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران
  • برپایی مراسم بزرگداشت شهدای محور مقاومت در شیراز
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان
  • بازدید بیش از ۱۵۷ هزار مسافر از موزه‌های همدان