Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون صداي رسانه ملي در پيامي در گذشت هنرمند فقيد مرحوم محب اهري پيام تسليتي را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا از روابط عمومي معاونت صدا، در دکتر حميد شاه آبادي پيام آمده است : هنرمند فقيد مرحوم محب اهري، از معدود پيشکسوتان عرصه هنر بود که در طول حيات خود نه تنها توانست در راديو، سينما، تلويزيون و تئاتر ظرفيت بالاي خود را به منصه ظهور رساند،بلکه عموم مخاطبين نيز در حالي از توانمندي منحصر به فرد آن مرحوم بيشترين ميزان رضايت مندي را داشتند که به زعم اکثر آنها، ماندگارترين لحظات خود را به واسطه ايفاي نقش ماندگار آن‌ مرحوم تجربه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهرباني، چهره پر تبسم و تعهد کاري از مهمترين ويژگي هاي مرحوم محب اهري بود که حتي در اوج بيماري نيز همگان از وجود پر‌مهر ايشان مي ديدند.
لذا اينجانب و تمام کارکنان خدوم معاونت صداي جمهوري اسلامي ايران ضمن عرض تسليت و تاسف فراوان به خاطر فقدان اين فرهيخته بي مثال و آرزوي علو درجات آن مرحوم، صبر و شکيبايي براي خانواده ايشان که در مدت بيماري با تلاش هاي مجدانه خود حق پدري را ادا کردند از درگاه خداي منان مسئلت دارم.
خاطر نشان مي شود حسين محب اهري متولد 29 مهرماه سال 1330 بعد از سال‌ها مبارزه با بيماري سرطان، بامداد امروز چهارشنبه 26 دي‌ماه و در سن 67 سالگي چشم از جهان فروبست. وي از بازيگران باسابقه سينما، تئاتر و تلويزيون بود که فعاليتي مستمر در اين حوزه‌ها داشت و حتي با وجود بيماري، بر صحنه تئاتر به ايفاي نقش مي‌پرداخت.
وي در عرصه تئاتر در نمايش‌هايي چون «مجلس شبيه در ذکر مصايب استاد نويد ماکان و همسرش مهندس رخشيد فرزين» به کارگرداني بهرام بيضايي و «خسيس» به کارگرداني مريم کاظمي به ايفاي نقش پرداخته بود.
در عرصه سينما نيز حضور در آثاري چون «وقتي همه خوابيم»، «گلچهره»، «جيب برها به بهشت نمي‌روند»، «سفر جادويي»، «من زمين را دوست دارم» و «روز واقعه» از جمله تجربيات بازيگري محب اهري بوده‌اند.
محب اهري در مجموعه‌هاي تلويزيوني متعددي از جمله «محله بروبيا»، «محله بهداشت»، «علي البدل»، «دردسرهاي عظيم 2»، «پايتخت 2»، «تبريز در مه»، «مختارنامه» و «شب عيد» نيز به ايفاي نقش پرداخته بود.
همچينين ايشان در برنامه هاي مختلف راديويي نيز حضور داشت و در کنار ساير پيشکسوتان لحظات ماندگاري را براي مخاطبان اين رسانه رقم زد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت

در پیام تسلیت علی سرگزی آمده است: درگذشت خبرنگار پرتلاش وباسابقه روزنامه جمهوری در سیستان و بلوچستان، زنده یاد عباسعلی سرحدی موجب تالم و اندوه بسیار شد.

اینجانب فقدان تاثر بار این خبرنگار گرانقدر را به خانواده محترم ایشان و اصحاب مطبوعات و رسانه بویژه جامعه مطبوعاتی سیستان و بلوچستان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، مغفرت الهی و برای بازماندگان صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

شادروان عباسعلی سرحدی به عنوان سرپرست و خبرنگار باسابقه جمهوری در سیستان و بلوچستان فعالیت داشت که دیروز درگذشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • مردم پنج دهه از صدای اسکویی خاطره دارند
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت