Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@03:05:39 GMT

انتقاد علنی وزیر از کشتی؛ امسال ناکام بزرگ بود!

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۶۷۱۲

انتقاد علنی وزیر از کشتی؛ امسال ناکام بزرگ بود!

روز گذشته در مجمع کمیته ملی المپیک وزیر ورزش بزرگترین ناکام سال ۹۷ را فدراسیون کشتی دانست.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که مسعود سلطانی فر روز گذشته در جریان مجمع کمیته ملی المپیک موفقیت های مختلف ورزش ایران در سال ۹۷ را برشمرد و برای تیم ملی فوتبال آرزوی موفقیت کرد، در حضور همه روسای فدراسیون ها به رییس پیشین فدراسیون کشتی کنایه زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رسول خادم که در دوران حضورش هیچ وقت با سلطانی فر ارتباط نزدیکی نداشت و حتی این اواخر اختلاف آنها علنی هم شده بود، چند ماهی است از فدراسیون کشتی استعفا داده؛ اما گویا همچنان انتقادات نسبت به او ادامه دارد.

 


وزیر ورزش در جریان صحبت های خود اعلام کرد در سال ۹۷ فقط در یکی، ۲ مورد ناکامی های غیرقابل انتظار وجود داشته است. سلطانی فر شاخص ترین مورد را نتایج کشتی گیران در مسابقات جهانی دانست که به هیچ وجه مورد استقبال مردم قرار نگرفت.


این صحبت ها در شرایطی مطرح می شد که حمید بنی تمیم، سرپرست فعلی فدراسیون کشتی و نایب رییس سابق در دوران ریاست خادم در مجمع حاضر بود!

 

 

 

والیبال وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی‌فر کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۶۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟

وزیر ورزش و جوانان همانگونه که در احکام سرپرست‌های فدراسیون آورده بود همچنان بر عدم حضور این افراد در انتخابات تأکید دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان از مرداد 1402 که مسئولیت ورزش کشور را برعهده گرفت، در احکام صادره برای سرپرستان فدراسیون‌ها، سیاست خود را مشخص کرد؛ اینکه نفرات منتخب او برای اداره موقت فدراسیون‌ها، تنها وظیفه اجرای امور جاری و فراهم کردن شرایط برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها را برعهده دارند.

وزیر ورزش در این احکام خطاب به سرپرستان نوشته بود: «انتظار می‌رود ضمن رعایت اصل بی‌طرفی، عدالت‌محوری و عدم حضور در فرایند انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخابات رئیس و سایر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون اقدام نمایید». این جمله که نشان‌دهنده سیاست هاشمی در تعیین تکلیف فدراسیون‌ها بود با استقبال بخش بزرگی از جامعه ورزش روبه‌رو و با همین رویه بلاتکلیفی حدود 10 فدراسیون از مرداد 1402 تا فروردین 1403 برطرف شد.

در حالی که ثبت نام مهدی مبینی در انتخابات فدراسیون دوومیدانی، برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر عدم ادامه اجرای این سیاست ایجاد کرده بود، انتخاب سرپرست جدید به جای مبینی با حکم هاشمی نشان‌دهنده عزم جدی وزارت ورزش برای اجرای این سیاست بود. اکنون شنیده می‌شود انتخاب سرپرست جدید و ثبت‌نام مبینی در انتخابات فدراسیون دوومیدانی هم مانع اجرای سیاست وزیر ورزش و جوانان نیست و وزیر موافق حضور مبینی در انتخابات فدراسیون دوومیدانی نیست و بر همین اساس کناره‌گیری مبینی از انتخابات به عنوان کارمند این وزارتخانه محتمل است.

همچنین بر اساس تصمیم اتخاذ شده، کارمندان وزارت ورزش و جوانان در صورت تمایل برای حضور در انتخابات هر یک از فدراسیون‌‌ها باید موافقت مدیر خود را اخذ کنند، در غیر این صورت نمی‌توانند در انتخابات فدراسیون‌ها شرکت کنند و این به معنای پایان حضور کارمندان وزارتخانه در فراسیون‌ها بدون جلب نظر  مدیر مافوق خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • محمد کاظم حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش