Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج-ايرنا- رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان البرز گفت: دشمنان در تلاش براي جلوگيري از حضور پرشور مردم در راهپيمايي يوم الله 22بهمن هستند ليکن ملت ايران آنها را مايوس مي کند.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين محمد حسين روحي يزدي روز چهارشنبه در نشست هماهنگي گراميداشت يوم الله دهه مبارک فجر البرز افزود: امروز در چهل سالگي انقلاب دشمنان پس از نااميدي از حربه هاي مختلف در تلاش براي کاهش حضور حداکثري مردم در آيين هاي دهه فجر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: يکي از اقدامات موثر براي مقابله با دشمنان بيان دستاوردهاي انقلاب اسلامي با برگزاري نمايشگاه هاي مختلف است.
روحي يزدي گفت: با توجه به اين موضوعات ستاد مردمي گراميداشت دهه فجر در البرز تشکيل شده که لازم است تدابير جدي در اين زمينه از سوي فرمانداران استان البرز صورت گيرد.
وي خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامي به پشتوانه مردم به پيروزي رسيد و بايد آيين هاي گراميداشت اين پيروزي را به مردم به ويژه نسل جوان سپرد.
روحي يزدي اضافه کرد: دهه فجر امسال مصادف با شهادت حضرت زهرا (س)است که اين ايام بايد پاس بداريم .
وي گفت: در طول چهل سال گذشته با وجود تلاش دشمنان و اعمال تحريم ها براي ضربه زدن به نظام اسلامي امروز پر افتخار و مستقل در عرصه بين الملل حضور داريم.
روحي يزدي يادآورشد: استفاده از پرچم هاي مزين به نام پر برکت دخت نبي اکرم (ص)، بيان دستاوردهاي علمي، موشکي ،هوا و فضا از جمله نکات ضروري در اين زمينه به شمار مي رود.
وي گفت: انتظار مي رود با توجه به حضور هميشگي مردم در بزرگداشت مراسم دهه فجر برنامه ريزي هاي لازم از سوي دستگاه هاي اجرايي صورت گيرد.
در اين نشست مقرر شد بانگ الله اکبر و نور افشاني هاي پيروزي انقلاب اسلامي بر خلاف سال هاي گذشته در شب 23بهمن با خاطر تقارن 22 بهمن با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) انجام شود.
8029/ 6155
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۶۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و آحاد فرماندهان، مسئولین، مدیران و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی ؛ فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم.

فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مسئولین، مدیران و کارکنان مومن، شجاع و غیور آجا صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

درخشش ارتش مکتبی و انقلابی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و در میدان‌های خطیر ماموریتی که با همراهی، هم افزایی و هماهنگی سایر نیرو‌های مسلح به ویژه وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است؛ برای ایران و ایرانی افتخارآمیز و برای دشمنان رشک برانگیز است.

همت و جهاد مقدس و صادقانه ارتشیان غیرتمند در صیانت از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و دورسازی تهدیدات دشمنان از میهن اسلامی را می‌ستاییم و بر شهیدان و جانبازان والامقام و رزمندگان سلحشور ارتش مقتدر و عزیز درود می‌فرستیم و تداوم خط پیشرفت و پیشروندگی تحسین برانگیز در نیرو‌های زمینی، هوایی، دریایی و پدافند به مدد دانش و فناوری روز، نیروی انسانی متعهد و پاکباخته و روحیه خودباوری و خود اتکایی و توانمندی‌های بومی و درونی موجود را آرزومندیم.

دوام توفیق آن فرمانده عالیقدر و یکایک ارتشیان عزیز، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و هدایت‌های ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دیگر خبرها

  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است
  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و هراس دشمنان است
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • صادق خلخالی در فروردین ۵۸: زمانی می‌خواستیم جنازه‌ی منحوس پهلوی را آتش بزنیم/ اعدام هویدا یک عمل انقلابی بود
  • ارتش مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و حراس دشمنان است
  • هنر انقلاب اسلامی ظرفیت بالایی برای تولید آثار درسطح فراملی دارد