Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@22:53:19 GMT

اجرای نمایش «حیدرآباد» به مناسبت ایام فاطمیه(س)

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۶۷۴۷

اجرای نمایش «حیدرآباد» به مناسبت ایام فاطمیه(س)

به گزارش ایکنا، گروه فرهنگی هنری نینوا به مناسبت ایام فاطمیه(س) نمایشی با عنوان حیدرآباد به کارگردانی محسن انصاری و تهیه‌کنندگی سعید محمدی برگزار می‌کند. موضوع این نمایش بازسازی واقعه کشتار شیعیان مظلوم قطیف عربستان است که در نهایت به بررسی شبهات فدک و جریانات مربوط به شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) منجر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
نمایش حیدرآباد، از تاریخ 28 دی تا 5 بهمن‌ماه از ساعت 19 در سالن اجتماعات مسجد رضایی واقع در میدان خراسان، خیابان خاوران، خیابان بی‌طباء اجرا می‌شود. علاقه‌مندان جهت رزرو رایگان این نمایش می‌توانند با شماره 9065 580 0901  تماس بگیرند. 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایام فاطمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام میثم فیاضی درنشست خبری گفت:از این تعداد برنامه ۱۴۱عنوان درسپاه شهدا و۲۷۶۰عنوان هم دربسیج استان اجرا می‌شود. 
وی تبیین و ترویج اندیشه شهید مطهری، تجلیل از مربیان وهادیان سیاسی، تجلیل از خانواده شهدا وایثارگر، برگزاری مسابقه نقاشی وخطاطی وبرگزاری نشست‌های بصیرتی فرماندهان باتوجه فرمان جهاد تبیین ازمهمترین برنامه‌های اجرایی دراین هفته خواهد بود.
وی ترویج ونشراندیشه‌های شهید مطهری رامحوربرنامه‌های عقیدتی سپاه عنوان کردوافزود:شهید مطهری یک عالم أهل تفکر، اندیشه ومنطبق بانیاز‌های جامعه بود. 
۸تا۱۳اردیبهشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • قصه گویی و اجرای نمایش برای کودکان
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • اشغالگران به مناسبت عید یهودیان حرم ابراهیمی را بستند
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • اجرای ۲۸۰ عنوان به مناسبت هفته کارگر در استان همدان