Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@08:54:57 GMT

بانک مسکن از صنعتی‌سازی ساختمان حمایت می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۶۷۹۰

بانک مسکن از صنعتی‌سازی ساختمان حمایت می‌کند


مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل گفت: بانک مسکن از صنعتی‌سازی ساختمان حمایت می‌کند به طوری که یک درصد نرخ سود پائین‌تر به سازندگان این بنا تسهیلات اعطاء می‌شود.
ابوالفضل کوهی‌فرد در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، با اشاره به اینکه بازآفرینی شهری یکی از پروژه‌های مهم وزارت راه و شهرسازی است که در در این حوزه بانک مسکن نیز حمایت‌هایی را داشته است، اظهار کرد: ما در حوزه بازآفرینی شهری آماده هرگونه همکاری با متولیان امر به ویژه راه و شهرسازی و شهرداری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: بانک مسکن پروژه‌ای را به تعداد 562 واحد در منطقه شهریار اردبیل اجرا کرده و امیدواریم اجرای این پروژه‌ها به توسعه این مناطق و همچنین روان‌سازی ترافیک، بازگشایی مسیرهای ارتباطی و همچنین زیباسازی سیمای شهری کمک کرده و در حقیقت همشهریان ما از مزایای این طرح‌ها استفاده کنند.
مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل به همکاری بانک با شرکت‌های تخصصی و انبوه‌سازان نیز شاره کرد و گفت: شرکت سرمایه‌گذاری مسکن که زیرمجموعه بانک مسکن محسوب می‌شود، پروژه‌هایی را در قالب احیای بافت فرسوده در جمعه مسجد اردبیل به مساحت 4 هزار و 800 مترمربع در حال اجرا دارد.
کوهی‌فرد ادامه داد: این پروژه‌ها علاوه بر جمعه مسجد در پیرزرگر نیز در دستور کار و اجراست که قطعا با مشارکتی که در این حوزه انجام می‌شود امیدواریم نتایج خوبی را در اجرای این پروژه‌ها با مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شاهد باشیم.
وی با بیان اینکه بانک مسکن در حوزه ساختمان‌های پیش ساخته و صنعتی‌سازی وارد عمل شده بیان کرد: بانک مسکن از صنعتی‌سازی ساختمان حمایت می‌کند به طوری که یک درصد نرخ سود پائین‌تر به سازندگان این بنا تسهیلات اعطاء می‌شود که در استان اردبیل نیز ما در این زمینه پروژه‌هایی را در حال اجرا داریم که امیدواریم نتایج آن به تحکیم و مقاوم‌سازی بیشتر مساکن و همچنین زیباسازی سیمای شهری کمک کند.
مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل فعالیت‌های بانک مسکن در حوزه مسکن مهر را نیز یادآور شد و تصریح کرد: در این حوزه ما از ساخت 62 هزار واحد مسکن حمایت کردیم به طوری که تنها 3 هزار و 200 واحد از این مساکن به مرحله اقساط ‌بندی نرسیده که پیگیر هستیم نسبت به تعیین تکلیف آنها در اسرع وقت اقدام شود.
کوهی‌فرد در پایان گفت: ما جزو استان‌های موفق و با کمترین مشکل در ساخت و تقسیط تسهیلات بانک مسکن محسوب می‌شویم و بنده از صاحبان این واحدها درخواست دارم تا با بازپرداخت به موقع اقساط بانکی خود بانک مسکن را در پرداخت تسهیلات جدید به متقاضیان و افراد فاقد مسکن کمک کرده و یاری کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان اردبیل راه و شهرسازی شهرداری مسکن وزارت راه و شهرسازی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۶۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تعیین مسئول و کمیته ویژه برای پیگیری و حل مشکلات سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی خبر داد.

هاشم علایی، ۸ فروردین با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» و تاکید مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری بر حل مشکلات سرمایه‌گذاران، اظهارکرد: طی چند سال اخیر، شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حمایت از تولید و اشتغال نامگذاری می شود که موضوع نشان از اهمیت توجه به تولید و سرمایه‌گذاری در کشور دارد.

وی ادامه داد: در راستای تحقق شعار سال، این شرکت مبادرت به تشکیل کمیته تسهیل و رفع موانع تولید و تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی کرده است.

علایی، کارآفرینان و صنعتگران را ولی نعتمان کشور برشمرد و افزود: واحدهای تولیدی به عنوان جهادگران اقتصادی، نقشی بسیار مهم و اساسی در خودکفایی و تامین نیازهای کشور برعهده دارند که باید تلاش شود زمینه‌های حل مشکلات آنان و در نتیجه رونق و جهش تولید در کشور برآورده شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به بازدیدهای مستمر از واحدهای تولیدی، اظهار داشت: در سال گذشته، بیش از ۱۳۰ بازدید از شهرکها و نواحی صنعتی استان انجام شد تا مشکلات واحدهای تولیدی به صورت میدانی مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: طی چند سال گذشته، قدم‌های بسیار مناسبی برای جهش تولید در صنعت استان برداشته شده است که تلاش خواهیم کرد از تمامی ظرفیت‌های ممکن، برای حمایت از سرمایه گذاران استفاده کنیم.

علایی ادامه داد: مطمئناً با عمل به شعار سال، این شرکت با برنامه‌ریزی‌های خود در ابتدای سال و با همراهی واحدهای صنعتی، مدل‌های حمایتی مختلف را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار خواهد داد تا موجبات افزایش رضایتمندی صنعتگران و کارآفرینان و رشد و توسعه همه جانبه استان، مهیا شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شبکه کشاورزی مغان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد
  • جای خالی مبحث ۱۹ در ساختمان‌سازی
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • پروژه ایمن سازی آزادراه قزوین-تهران در سطح ملی مطرح شده است
  • رونق بازار مسکن در گرو افزایش و مشارکت های مردمی است
  • برنامه های بخش مسکن و شهرسازی در ۱۴۰۳ تشریح شد
  • لزوم آینده‌نگری برای رفع مشکل ترافیک اصفهان/تکمیل رینگ چهارم بودجه و حمایت کافی می‌خواهد
  • تسریع در روند اجرای پروژه‌های مسکونی با مشارکت مردمی امکان پذیر می‌شود
  • استاندار مرکزی: عقب افتادگی‌ حوزه مسکن باید در سال ۱۴۰۳ جبران شود
  • حمایت از پایان‌نامه‌های فناورانه حوزه صنایع غذایی