Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی رییس کانون مساجد کشور امروز در همایش روابط عمومی نهادهای اجرایی استان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن صدا و سیمای اصفهان افزود: پیامبر اکرم (ص) در اطلاع رسانی تمام اقدامات را با استفاده از ابزار روز انجام دادند اما آیا ما در حوزه اطلاع رسانی همان کاری که پیامبر کردند را انجام داده ایم؟
وی با بیان اینکه حاکمیت کلان دنیا پلتفرمی اجرا کرده تا همه در آن نقش آفرینی کنند، تصریح کرد: در نظام کلان حاکمیتی دنیا بر مبنای حاکمیت خدا تعریفی شده و 'جمهوری اسلامی' را به این حاکمیت عنوان دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: نام ایران را در خبرگزاری ها مطرح دنیا بسیار نام می برند به این دلیل که اقدامات شکوفایی انجام شده و به صورت کلی زمین بازی را بهم زده ایم.

ارزانی ادامه داد : در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیشتر نهادها و حوزه ها و بخش ها رشد فراوانی را نسبت به 40 سال قبل شاهد است.
وی با بیان اینکه در معرفی برخی از اقدامات صورت گرفته ضعیف بوده ایم، اظهارداشت: در قالب روابط عمومی ها و در قالب نوین و قابل فهم باید اقدامات را معرفی کنیم از این رو برخی از بخش ها ضعیف دیده شدند که به دلیل نبود اطلاع رسانی صحیح بوده است.

رییس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در اصفهان روز چهارشنبه در همایش روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان افزود: باید قدر موهبت ولایت را با اطاعت پذیری بدانیم و ادامه دهنده فرمایشات ولایت و عملیاتی کردن نظرات ایشان در جامعه باشیم.

جعفر عسگری انقلاب اسلامی را ثمره خون شهدا از صدر اسلام تاکنون دانست و گفت: یک حکومت دینی با محوریت شیعه را شاهد هستیم، انقلاب اسلامی نیز هم دستاوردهایی داشته است.
وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب در داخل و خارج است، تصریح کرد: علی رغم تمام دشمنی ها و مدیریت های غلط خدمات انقلاب در داخل و خارج نمایان است.
رییس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در اصفهان، دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایران را قابل دفاع دانست و خاطرنشان کرد: ایستادن مردم پای ارزش های انقلاب یک نعمت است،
وی با بیان اینکه برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید رسالت و وظیفه داخلی را مورد توجه قرار دهیم، ادامه داد: تبیین دستاوردها، آثار مکتوب، فضای مجازی، رونمایی اثر فاخر و نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی را در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شاهد هستیم.
به گفته وی، از 14 تا 20 بهمن جاری نمایشگاه آثار و دستاوردهای انقلاب در اصفهان برپا می شود.
12 تا 22 بهمن هر سال به عنوان دهه فجر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است، سال جاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب است که با شعار افتخار به گذشته، امید به آینده برگزار می شود.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری همایش روابط عمومی نهادهای اجرایی استان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انقلاب اسلامی وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» نمایانگر زنده‌بودن انقلاب اسلامی بود

احمد آذین رئیس دانشکده حکمرانی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره حمله موشکی-پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی اظهار کرد: در نهایت «وعده صادق» محقق شد و پیش‌تر از این برای حملات ددمنشانه اسرائی و همچنین ترور دانشمندان‌مان تهدید کرده بودیم که پشیمانشان خواهیم کرد.

وی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق سوریه افزود: این کار بهانه اصلی برای حمله و انهدام بی‌سابقه را برای این رژیم رقم زد.عملیات ۲۶ فروردین سپاه پاسداران پیرو فرمایش منورانه حضرت امام خامنه‌ای بود که فرمودند اسرائیل «باید تنبیه بشود و تنبیه خواهد شد» و «آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد».

رئیس دانشکده حکمرانی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان ادامه داد: این عملیات فقط در راستای تنبیه رژیم صهیونیستی انجام شد و موضوعی قابل توجه برای کارشناسان و تحلیلگران سیاسی، تحلیلگران استراتژیک و راهبردی و تحلیلگران نظامی بود و از نظر همه آنها این حمله، وسیع و بی‌سابقه قلمداد می‌شود و بیانگر اراده ملت ایران برای تنبیه همه جانبه است.

آذین به مقایسه مواضع گذشته و کنونی مشاور امنیت ملی آمریکا در دولت ترامپ پرداخت و بیان کرد: جان بولتُن سال ۱۳۹۶ گفته بود «عمر انقلاب اسلامی ایران نباید به ۴۰ سال برسد»؛ اما امروز به دنبال حمله پهپادی و موشکی ایران عنوان کرده که «آنچه شاهد بودیم شکست بزرگ بازدارندگی اسرائیل و آمریکا بود». در فاصله میان این دو موضع جان بولتن نه تنها جمهوری اسلامی به پایان نرسید؛ بلکه به عملیاتی دست زد که نمایانگر زنده‌بودن انقلاب اسلامی بود و این مسئله قابل توجهی است.

وی با بیان اینکه بر اساس رصد کارشناسان علوم سیاسی حمله اخیر ایران از نظر وسعت، بزرگی و اهمیت قابل توجه است، مطرح کرد: این حمله فقط ضربه شست کوچکی از استراتژی ایران برای تنبیه رژیم صهیونیستی بود.

رئیس دانشکده حکمرانی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان  درباره شرایط سیاسی میان صهیونیست‌ها پس از عملیات ۲۶ فروردین توضیح داد: این حمله ترکیبی نه تنها معادلات خاورمیانه؛ بلکه معادلات جهان را به‌ویژه در حوزه نظامی، تغییر داد؛ به احتمال زیاد معادلات سیاسی درون اراضی اشغالی هم تغییر خواهد کرد به نظر می‌رسد نتانیاهو بیش‌ازپیش تنبیه خواهد شد و شکاف میان جریان راست افراطی و دیگر گروه‌های مختلف سیاسی صهیونیست عمیق‌تر می‌شود.

آذین با رد این نظریه که جنگ میان جریان‌های سیاسی درون حکومت‌ها وفاق و اتحاد ایجاد خواهد کرد، گفت: این اتفاق در همه شرایط جنگی محقق نخواهد شد و این وفاق اختصاص به ملت‌ها و حکومت‌هایی دارد که از درون پوسیده نباشند، فاصله و شکاف عمیق میان شهروندان و دولتمردان وجود نداشته باشد و این در حالی است که میان شهرک‌نشینان و دولتمردان صهیونیست شکاف‌های عمیقی وجود دارد.صهیونیست‌های منتقد نتانیاهو امروز معترض‌تر از گذشته هستند و از این‌رو تهدیدات جدی‌تری هم متوجه نتانیاهو و کابینه‌اش خواهد بود.

وی درباره احتمال پاسخ از سوی اسرائیل و متحدانش و آغاز جنگ با ایران بیان کرد: اکنون در حالت نظامی و جنگی هستیم؛ چراکه جنگ تنها جنگ نظامی نیست؛ بلکه اکنون در معرض جنگ ترکیبی، جنگ شناختی و حتی جنگ نظامی هستیم؛ از سوی دیگر این رژیم صهیونیستی بود که از سال‌های گذشته برای نمایش قدرت خود و ضربه شست نشان دادن به ایران به ترور دانشمندان و سرداران اقدام کرده بود؛ همچنین با توجه به اینکه حمله به سفارت و کنسولگری یک کشور مصداق حمله به خاک آن کشور است لازم بود که پاسخی در قالب تنبیه داده شود.

رئیس دانشکده حکمرانی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان اضافه کرد: از این‌رو وضعیت پس از عملیات ۲۶ فروردین، وضعیت جنگی به نظر می‌رسد؛ اما در این باره که آیا صهیونیست‌ها اقدام متقابلی کنند یا خیر؛ با توجه به مواضع آمریکایی‌ها و کناره‌گیری آنها از اقدام متقابل، به نظر می‌رسد اسرائیل نیز توان اقدام متقابل نداشته باشد و از مسیر‌های دیپلماتیک علیه ایران اقدام کنند.

آذین تبیین کرد:‌ آنچه مهم است پس از شهادت سردار سلیمانی برای نخستین بار پایگاه آمریکا مورد حمله موشکی قرار گرفت و این حمله سبب تغییر در معادلات و کاهش شدت اقدامات و مواضع خصمانه آمریکایی‌ها علیه ایران شد؛ از این‌رو به نظر می‌رسد عملیات ۲۶ فروردین نیز سبب تغییر معادلات صهیونیست‌ها علیه ایران خواهد شد. به‌ویژه اینکه فرماندهان ارشد نظامی تأکید کرده‌اند که «هر عمل دشمنان با انتقام قوی‌تر و شدیدتر سپاه مواجه می‌شود».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دنیا مات و مبهوت حمله ایران اسلامی به اسرائیل مانده‌است
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمدحجازی
  • انجام همه اقدامات اداری برای تامین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • عملیات «وعده صادق» نمایانگر زنده‌بودن انقلاب اسلامی بود
  • پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسراییل پیام شفاف «وعده صادق» است
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار جمهوری اسلامی است
  • ملت ایران ‌از حمله سپاه به اسرائیل خوشحال شدند
  • پیروزی انقلاب مرهون اطاعت پذیری بدنه ارتش از امام بود
  • ارزش‌های انقلاب اسلامی به شیوه‌های هنری بیان شود
  • تهران به دنبال ایجاد تعاملات منطقه‌ای با افغانستان است