Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، رونمایی بانک مرکزی از اسکناس‌های جدید ۵۰ هزار تومانی، بار دیگر پروژه حذف صفر از پول ملی را کلید زد، اما طرح تغییر واحد پول ملی و حذف چند صفر از آن مربوط به امروز و دیروز نیست. اولین بار در سال ۱۳۷۲ زمزمه‌های اجرای این طرح شنیده شد و در ادامه در سال ۱۳۸۶، اجرای این پروژه وارد فاز جدیدی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک مرکزی همان روز‌ها ماموریت پیدا کرد تا مطالعاتش برای انجام این کار را آغاز کند. حالا رئیس بانک مرکزی از تقدیم لایحه حذف ۴ صفر از پول ملی به هیئت وزیران خبر داده است.

این قسمت از برنامه «۳۶۰ درجه»، به بررسی ابعاد مختلف این ماجرا پرداخته و در گفتگو با کارشناسان اقتصادی، مزایا و معایب این طرح جنجالی را بررسی می‌کند.

«۳۶۰ درجه» مجموعه مستند‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژه‌های مهم هر هفته با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی، جمعه‌ها ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۶۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه

مرادی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد با عبور سامانه بارشی و افزایش پایداری جو آسمان استان از امروز پنجشنبه تا دوشنبه هفته آینده عمدتا صاف تا کمی ابری گاهی به خصوص در ساعات بعدازظهر همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود. 
او ادامه داد: بررسی آخرین خروجی الگو‌های پیش بینی حاکی از ورود سامانه بارشی جدید از روز سه شنبه به کشور است که در صورت عدم تغییر در الگوی پیش‌بینی‌ها از روز چهارشنبه استان مرکزی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • نماینده اردبیل: معلوم نیست بانک مرکزی چه کار می‌کند!